دستگیری فرهاد زاهدی فر مدیر سکه ثامن + ویدئو

سایت سکه ثامن

در چند هفته گذشته اخباری مبنی بر ورشکستگی سکه ثامن در اخبار منتشر شد ، به گزارش زوم تک فرهاد زاهدی فر مدیر سکه ثامن توسط پلیس ایران دستگیر شد.

در اولین ویدئویی که از دستگیری فرهاد زاهدی فر منتشر شده است ، وی ادعا کرد فرار نکرده است ، جالب اینجاست که وی چندین میلیارد پول مردم را به بهانه خرید سکه و طلا به کمک وب سایت سکه ثامن برداشته و ناپدید شده بود.

فرهاد زاهدی فر با ثبت شرکت  آریو پرگاس آیلین و گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن توانسته بود، وجهه قانونی از کار خود به نمایش در آورد اما جالب اینجاست که از وب سایت سکه ثامن در سال های گذشته طی مراسمی در اصفهان توسط اتحادیه طلا و جواهر لوح تقدیر دریافت کرده بود.

جالب این جاست که خبرگزاری های مطرح ایران هم در قبال دریافت پول از سکه ثامن به معرفی و تبلیغ سکه ثامن پرداخته اند. حالا سوال این جاست که آیا این خبرگزاری های برای دریافت آگهی عاقبت تبلیغات یک کلاهبرداری آنلاین را در نظر نمی گیرند ؟ نمونه از اخباری که خبرگزاری های مطرح ایران همچون ایسنا و خبرگزاری فارس را در لینک های زیر مشاهده نمایید :

خبر تبلیغ برای سکه ثامن در ایسنا

خبر تبلیغ برای سکه ثامن در خبرگزاری فارس

در ادامه ویدئویی از دستگیری مدیر سکه ثامن برای شما آماده شده است که توسط صدا و سیما منتشر شد. به نظر شما خریداران در ماجرای سکه ثامن مقصر هستند یا دستگاه های نظارتی ؟ حتما نظرات سازنده خود را در زمینه این موضوع مطرح کنید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دستگیری فرهاد زاهدی فر مدیر سکه ثامن + ویدئو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *