دستبند تناسب اندام Redmi Smart Band Pro معرفی شد

دستبند تناسب اندام Redmi Smart Band Pro معرفی شد

شرکت ردمی به تازگی دستبند تناسب اندام جدید Redmi Smart Band Pro را با نمایشگر مستطیل شکل و مشخصات کلیدی بهتر از نسل قبل رونمایی کرد. گجت پوشیدنی با ویژگی‌های برجسته.

شیائومی یکی از پیشروترین تولیدکنندگان دستگاه های پوشیدنی است و این شرکت در حال حاضر محصولات مختلفی در بازار دارد. اکنون این شرکت جدیدترین دستگاه پوشیدنی خود را با نام Redmi Smart Band Pro عرضه کرده است.

برخلاف Mi Smart Band 6، این محصول پوشیدنی جدید دارای طراحی است که آن را شبیه یک ساعت هوشمند می کند، حتی اگر دستگاه یک ردیاب تناسب اندام باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی Super AMOLED با وضوح 194 در 368 پیکسل و تراکم پیکسلی 264ppi است.

این دستگاه از بیش از 50 صفحه ساعت پشتیبانی می کند. این محصول در بدنه مشکی رنگ و برای متریال ساخت آن از شیشه تقویت شده با الیاف شیشه و شیشه 2.5 بعدی و پلی کاپرولاکتام استفاده شده است.

دارای چندین ویژگی، از جمله بیش از 110 حالت تمرینی است که شامل فعالیت های محبوب مانند دویدن، دوچرخه سواری، شنا و یوگا می شود. این شرکت می‌گوید که Redmi Smart Band Pro می‌تواند زمان شروع تمرین را تشخیص دهد و همچنین می‌تواند تلاش کاربر خود را اندازه‌گیری کند.

پشتیبانی از برنامه هایی مانند Strava و Apple Health وجود دارد. این می تواند سطح استرس را اندازه گیری کند و همچنین ویژگی های مربوط به سلامت زنان را ارائه می دهد. ردیاب تناسب اندام علاوه بر مانیتور ضربان قلب 24 ساعته، از ردیابی کیفیت خواب نیز پشتیبانی می کند. همچنین از بررسی سطح اکسیژن خون پشتیبانی می‌کند، که می‌تواند به‌طور خودکار هنگام خواب کاربر انجام شود.

این دستگاه دارای 5ATM برای مقاومت در برابر آب است و می‌تواند تا 14 روز استفاده معمولی یا 20 روز در حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی پس از شارژ کامل از طریق شارژر مغناطیسی دوام بیاورد.

در حال حاضر، شیائومی جزئیات قیمت و در دسترس بودن Redmi Smart Band Pro را به اشتراک گذاشته است. با این حال، ما انتظار داریم که این شرکت این جزئیات را در روزها یا هفته های آینده به اشتراک بگذارد. این احتمال وجود دارد که در کشورهایی در دسترس باشد که Mi Smart Band 6 برای خرید در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید  گوشی Redmi Note 12 5G و سرعت فروش بالا

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دستبند تناسب اندام Redmi Smart Band Pro معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *