در هنگام خرید گوشی هوشمند کدام ویژگی بسیار مهم است

ما در دوره ای زندگی می کنیم که می توان آن را نمونه ای از نوآوری و فناوری توصیف کرد. با پیشرفت سریع در صنعت و کاهش قیمت ها ، مردم در انتخاب های خود و عواملی که هنگام خرید وسایل شخصی مانند گوشی هوشمند و رایانه در نظر می گیرند متنوع تر می شوند. در عصر امروز ، بسیاری موافقت می کنند که خرید یک تلفن هوشمند بد مشکل شده است.

با در دسترس بودن گسترده تلفن های گرد و با قیمت های مقرون به صرفه ، مردم سلیقه و ترجیحات خاصی را در نظر گرفته اند که تمایل به اولویت بندی آنها دارند. در حالی که این عوامل به طور کلی ذهنی هستند ، برخی از ویژگی های مشترک وجود دارد که افراد به دنبال آنها هستند. برای جایگزینی چند ویژگی انتخاب شده که آنها بیش از سایر ویژگی ها ارزش دارند ، آنها معمولاً مایل هستند برخی گوشه ها را برش دهند.

در پایان روز ، برای بیشتر مردم ، همه چیز در واقع یافتن نقطه شیرین قیمت و مشخصات هنگام خرید با بودجه است. برای سهولت کار برای کسانی که به دنبال خرید تلفن جدید و بدون مراجعه به بانک هستند ، لیستی از محبوب ترین ویژگی های ترجیح داده شده توسط کاربران در تلفن های هوشمند ارزان قیمت را تهیه کرده ایم.

قیمت

وقتی درخواست می شود ویژگی مشخص یک تلفن ارزان قیمت چیست ، همیشه پاسخ کم هزینه دستگاه است – اگرچه این بسته به بازار مصرف و سایر عوامل متفاوت است. به عنوان مثال در هند ، محدوده قیمت برای یک تلفن ارزان قیمت از 13000 تا 18،000 پوند است. این کاملاً متضاد با ایالات متحده است ، جایی که مردم انتظار دارند بین 250 تا 300 دلار برای یک تلفن ارزان قیمت هزینه کنند.

صفحه نمایش

یک گزینه کلیدی برای بسیاری از افراد نمایشگر دارای تلفن هوشمند است. اگرچه ممکن است درخواست AMOLED در یک گوشی مقرون به صرفه زیاد باشد ، خریداران انتظار دارند یک صفحه نمایش IPS LCD نسبتاً روشن با حدود 400 نیت همراه با وضوح مناسب حدود 1080p و تراکم پیکسل حدود 400ppi داشته باشد. وجود ناخن یا سوراخ سوراخ بسته به ترجیح شخصی کاربر بسیار مهم است. در مورد اندازه نمایشگر ، جو متوسط انتظار دارد حدود 6 اینچ گوریلا گلس 5 از یک گوشی ارزان قیمت خریداری کند.

طراحی

طراحی تلفن ذائقه خریدار ذهنی است با این وجود روندهای خاصی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. بعضی از افراد تلفن های کوچک و کوچک را دوست دارند زیرا نگه داشتن آنها راحت تر است ، در حالی که دیگران تمایل به صفحه نمایش بزرگتر و عریض تر دارند تا بیشترین ضربه را به لقمه خود ببرند. قرارگیری سنسور اثر انگشت برای بسیاری از افراد بسیار مهم است زیرا دستگاههای ارزان قیمت در صفحه نمایش عقب می مانند. خواننده های اثر انگشت جانبی سوار شده به دلیل سرعت پاسخگویی سریع و موقعیت مناسب بسیار محبوب هستند.

سایر فاکتورهای طراحی که ممکن است عوامل تصمیم گیری باشند یا نباشند، درجه بندی IP، جک هدفون و مواد مورد استفاده هستند. به غیر از زیبایی بصری ، خریداران همچنین در نظر دارند که آیا می توان پشت گوشی را به راحتی لکه های اثر انگشت گرفت یا ردیابی کرد؟

دوربین

 دوربین یکی از رایج ترین پاسخ هایی بود که مرتباً ظاهر می شد. تعداد زیادی از افراد قبل از خرید یک تلفن هوشمند ارزان قیمت ، به مشخصات دوربین اولویت بالایی می دهند. برای اکثر کاربران ، دوربین جلویی به اندازه تنظیمات در قسمت عقب مهم نیست ، که انتظار می رود حداقل در سه استاندارد لنزها شامل سه لنز باشد – حتی در تلفن های ارزان قیمت.

بیشتر بخوانید  سامسونگ گلکسی M51 با 8 گیگابایت رم در راه است

بنابراین مشتریان معمولاً به دنبال چه چیزی هستند؟ خوب ، برای دوربین سلفی حداقل یک لنز 8 مگاپیکسلی انتظار می رود ، با گرفتن عکس های متوسط یا کمی بالاتر از حد متوسط. در مورد دوربین های اصلی ، وجود یک لنز با زاویه دید عریض و یک حالت شب مشخص نزدیک به حد ضروری شده است. خریداران یک لنز اولیه حداقل 13MP ، یک لنز ماکرو و یک سنسور عمق می خواهند.

سخت افزار و نرم افزار

یک بار دیگر، این یک دسته بسیار ذهنی است و بسته به مارک ، قیمت و ترجیح شخصی متفاوت است. وقتی صحبت از تلفن های ارزان قیمت می شود ، مشتریان حداقل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی می خواهند. مشخصات پردازنده و پردازنده گرافیکی در شرکت ها و بازارهای مختلف بسیار متفاوت است ، بنابراین تقاضای مشخصی برای چیپست خاصی وجود ندارد.

خرید یک تلفن اخیر باعث افزایش محدودیت ها می شود زیرا اکنون تلفن های بسیار زیادی در بازار وجود دارد. از نظر نرم افزاری ، مشتریان پیش بینی می کنند که دستگاه به جدیدترین سیستم عامل مجهز شود. بنابراین به عنوان مثال ، هنگام بررسی دستگاه اندرویدی ، خریداران فعلی با بودجه مطمئناً انتظار دارند که این گوشی هوشمند Android 10 را اجرا کند. همین مورد در پوسته هایی مانند OneUI ، OxygenOS ، MiUI و ColorOS صدق می کند، مردم جدیدترین نسخه ها را می خواهند.

باتری و عملکرد

منطقی است که در عوض چیزهای بیشتری انتظار کمتر چیزی را داشته باشیم ، اما در این مورد چنین نیست. حداقل 3500 میلی آمپر ساعت توسط اکثر مردم ترجیح داده می شود. ناگفته نماند که وقتی صحبت از باتری می شود ، هرچه بزرگتر باشد بهتر است. خریداران اندازه باتری و همچنین زمان شارژ را در اولویت قرار می دهند. بسته به میزان بودجه ، برخی از مشتریان ممکن است پشتیبانی شارژ سریع حدود 18 وات را بخواهند.

آخرین و یکی از باارزش ترین فاکتورها عملکرد است. صرف نظر از آنچه در بخش سخت افزاری باید به آن اشاره کنیم، کاربران می خواهند عملکرد سخت افزاری بسیار خوبی را مشاهده کنند. این بدان معناست که برنامه‌های سنگین روی پردازنده مانند Adobe Photoshop و Asphalt به راحتی و بدون تولید حرارت بیش از حد اجرا می شوند. عملکرد چند وظیفه ای هم با کمک بخش سخت افزاری به خوبی انجام خواهد گرفت.

نتیجه گیری

در پایان روز ، خریداران می خواهند مطمئن شوند که ارزش پول خود را به دست می آورند و این کار را با اولویت بندی ویژگی های مهم برای خود انجام می دهند. برای اکثر افراد ، همه اینها به نتیجه می رسد که ترکیبی کامل از سه فاکتور اصلی – دوربین ، باتری و عملکرد است. این تقدس مقدس در مورد انتخاب نهایی برای اکثر خریداران ، مقیاس را به نفع گوشی های هوشمند راهنمایی می کند.

در هفته های آینده، نگاه عمیق تری به گوشی های هوشمند ارزان قیمت خواهیم داشت که در هر دسته جداگانه عالی هستند تا بیشتر به خوانندگان خود کمک کنیم. اگر می خواهید برای یافتن مناسب ترین دستگاه بودجه مطابق با سلیقه خود تحقیق کنید ، ممکن است برای فرآیند انتخاب شما بسیار مفید باشد.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : در هنگام خرید گوشی هوشمند کدام ویژگی بسیار مهم است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *