در نمایشگاه IFA 2017 چه گوشی های عرضه می شود؟

این نمایشگاه که از دهم شهریور ماه آغاز می شود و تا پانزده شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت.در این نمایشگاه شرکت های بزرگی حضور خواهند داشت تا بتوانند جدیدترین محصولاتشان را به جهان معرفی نمایند.البته برای علاقه مندان به گوشی های همراه نیز جذاب می باشد زیرا طی چند سال گذشته جدیدترین گوشی ها در این نمایشگاه نیز معرفی شده اند. در ادامه این پست به گوشی های اشاره کرده ایم که قرار است در این نمایشگاه با آنها روبرو شویم. با زوم تک همراه باشید. 

 

ال جی 

تقریبا همه ی ما می دانیم که ال جی قصد دارد گوشی V30 را رونمایی کند. به مناسبت این نمایشگاه ، کنفرانس ال جی نیز شروع می شود که 9 شهریور خواهد بود. با توجه به خبرهای شنیده شده این گوشی از دوربین دوتایی و همچنین سخت افزاری عالیه و صفحه نمایشی بزرگ و بدون حاشیه بهره خواهد برد.

LG V30

البته ممکن است در کنار این گوشی ، ال جی محصول جدیدی را معرفی نماید ولی هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در این باره وجود ندارد و باید منتظرماند.

 

سامسونگ

سامسونگ که انتظار می رفت محصول جدید خود را با نام گلکسی نوت 8 در این نمایشگاه معرفی نماید ولی شاهد رونمایی آن در مدتی پیش بودیم ؛ اگر سامسونگ محصول جدیدی داشته باشد در این نمایشگاه عرضه می کندولی به نظر می آید باید منتظر یک گجت پوشیدنی جدید از سوی سامسونگ باشیم.

سامسونگ

البته احتمال زیاد Gear S4 در این رویداد معرفی می شود. در این رابطه شایعه های زیادی مطرح است که باید منتظر عملکرد سامسونگ باشیم.

 

سونی

کنفرانس شرکت سونی در نهم شهریور ماه برگزار می شود. انگونه که به نظر می رسد سونی از پرچم دار جدید خود در این نمایشگاه رونمایی می کند.البته شایعاتی در رابطه با رونمایی سونی از مدل های متفاوت گوشی اکسپریا XZ1 مطرح می باشد ؛ ولی هنوز هیچ چیز اطلاعاتی در این رابطه قطعی نبوده است.

سونی

 

لنوو

تاریخ برگزاری کنفرانس لنوو نیز نهم شهریور ماه می باشد.همانطور که می دانیم لنوو در حیطه های مختلفی فعالیت دارد و ممکن است اقدام به ارائه گوشی جدیدی نماید.شایعه های زیادی مطرح شده که از رونمایی لپ تاپی جدید یا مدل های متفاوتی از هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده حکایت می کند.

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy A73 با نمایشگر OLED از راه می رسد

لنوو

هواوی

تا کنون اطلاعاتی در مورد محصولی که هواوی قصد رونمایی آن را دارد ارائه نشده است . کنفرانس هواوی در تاریخ دوم شهریور ماه بود. دو سال گذشته دو گوشی نوا و نوا پلاس در چنین رویدادی از هواوی رونمایی شدند. 

 

هواوی

ایسوس

شایعه های زیادی مطرح است که ایسوس قصد معرفی محصولی جدید را دارد ولی همانطور که می دانید چند وقت پیش  سری گوشی‌های ZenFone 4 ارائه شدند. اما احتمال دارد محصولاتی جدید از این برند در نمایشگاه IFA2017 رونمایی شوند.

ایسوس

بلک‌بری

آنگونه که شایعه ها حکایت می کنند بلک بری در حال ساخت دو گوشی جدید می باشد. گفته شده این محصولات جز میان رده هستند و با اسم رمز Krypton و Juno  می باشد . البته دور از انتظار نیست که این محصولات در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی شوند. 

تا زمان برگزاری نمایشگاه و معرفی محصولات جدید باید همچنان منتظر بمانیم.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : در نمایشگاه IFA 2017 چه گوشی های عرضه می شود؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *