در نسل بعدی آیفون ها سنسور اثر انگشت با فیس آیدی ترکیب خواهد شد

آیفون های 2019

یکی از قابلیت های بسیار جذابی که کمپانی اپل همزمان با معرفی آیفون 10 از آن رونمایی به عمل آورد، قابلیت باز کردن قفل صفحه نمایش از طریق فیس آیدی بود. کمپانی اپل با رونمایی از فیس آیدی (Face ID) دیگر لزومی بر تعبیه کردن سنور اثر انگشت در نسل جدید آیفون ها ندید و به طور کامل این سنسور را از آیفون های خود حذف کرد ولی گویا این کمپانی تصمیم دارد این دو سنسور مذکور در نسل بعدی آیفون های خود با یکدیگر ادغام نماید که در این شرایط می تواند تمامی کاربران را به سمت خود جذب نماید.

آیفون های 2019

طبق پتنتی که به تازیکی از سوی کوپرتیونیی ها منتشر شده است، به احتمال این کمپانی تصمیم دارد تا تکنولوژی اسکن اثر انگشت را با Face ID ادغام نماید تا بر همین اساس از رقبای اندرویدی خود که با گذشت زمان در حال استفاده از سیستم تشخیص چهره در گوشی های خود می باشند یک قدم جلوتر قرار بگیرد. این پتنت که تقریبا یک سال قبل در ماه ژانویه سال 2018 میلادی در اروپا به ثبت رسید، چند روزی است که برای عموم انتشار یافته است. توضیحات بسیاری که در پتنت ارائه شده است روشی به منظور ترکیب تکنولی تشخیص چهره (Face ID) با سنسور اثر انگشت را شرح می دهد.

آیفون های 2019

استفاده از چندین سیستم مختلف به منظور تشخیص هویت کاربر می تواند یک لایه امنیتی بیشتر را برای گوشی های آیفون در پی داشته باشد. علاوه بر تمامی این توصیفات سنسور اثر انگشت می تواند به همراه Face ID به عنوان یک روشی جانبی به منظور باز کردن قفل صفحه نمایش آیفون ها کاربرد داشته باشد. این موضوع در شرایطی است که Face ID قادر به تشخیص چهره کاربر نباشد و سنسور اثر انگشت به عنوان جایگزین استفاده می گردد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : در نسل بعدی آیفون ها سنسور اثر انگشت با فیس آیدی ترکیب خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *