در نسخه iOS واتساپ به زودی تبلیغات مشاهده خواهید کرد

نسخه iOS واتساپ

نسخه iOS واتساپ | یکی از منابع درآمدی شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها دریافت تبلیغات متعدد از سوی افراد می باشد و تا به امروز نیز حتما در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها با این موارد برخورد نموده اید.

نسخه iOS واتساپ

در ابتدای این هفته، یکی از بنیان‌ گذاران پیامرسان واتساپ، برایان اکتون، حرف های تندی را بر علیه فیسبوک و مدیریت این شبکه‌ ی اجتماعی بیان نمود. ایشان در صحبت‌ های خود، علت ترک فیسبوک را فقط دست‌ درازی‌ های این کمپانی به اطلاعات محرمانه ی کاربران عنوان کرد. بر اساس گفته های برایان اکتون، فیسبوک حتی قبل از اینکه واتساپ را به طور کامل به مدیریت خود دربیاورد، به منظور پیاده نمودن طرح تبلیغات در این پیامرسان، برنامه‌ های خود را آماده سازی نموده بود.

نسخه iOS واتساپ

با نهایت تاسف این موضوع برای شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز پیش آمده است و در هفته‌ ی پیش رو، هم‌ بنیان‌ گذاران این شبکه‌ ی اجتماعی برعکس به علت جهت‌ گیری‌ های تبلیغاتی بسیار زیاد فیسبوک برای کسب درآمد از طریق این شبکه ی اجتماعی محبوب، این شرکت را ترک نمودند. درحال حاضر از تصاحب کردن واتساپ توسط شبکه اجتماعی فیسبوک 5 سال می‌ گذرد و گویا مارک زاکربرگ و دوستان ایشان استفاده‌ ی تبلیغاتی Whatsapp را در آینده‌ ی نزدیک آغاز خواهند نمود.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وب سایت WABetaInfo، انتظار داریم که به‌ زودی تبلیغات به نسخه‌ ی iOS پیام رسان واتساپ راه یابد؛ این وب سایت خبری به صورت اختصاصی به واتساپ پرداخته و قبلا نیز درخصوص قابلیت های جدید این پیام‌ رسان محبوب و تغییرات آن اطلاعات دقیقی را ارائه نموده بود.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دیگر در مقابل تلگرام نمی توان ایستادگی کرد!

نظرات در مورد : در نسخه iOS واتساپ به زودی تبلیغات مشاهده خواهید کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *