در مسیر تکامل ویدئو کنفرانس 

در مسیر تکامل ویدئو کنفرانس

امروزه کنفرانس‌های ویدیویی یکی از ارکان اصلی کار کردن ما در زمان حاضر به شمار می‌آیند؛ اما علیرغم وجود این فناوری پیشرفته که در قرن بیست و یکم در خدمت کارمندان اداری است، استفاده از آن هنوز به وضعیت ایده‌آل نرسیده و راه زیادی در پیش دارد. برای هر کارمندی که از اتصالات ناقص، صدای بد و وب‌کم‌هایی که تصاویر تار نشان می‌دهند، خسته شده است، راه آسان‌تر و کاربردی‌تری برای برقراری تماس‌ها و جلسه‌های ویدیویی وجود دارد.

 

معرفی LG One:Quick Works یک‌راه حل قدرتمند و همه‌کاره برای برگزاری کنفرانس‌های ویدیویی با طراحی بصری کاربرپسند برای تمامی کسانی که از کنفرانس ویدیویی متنفر هستند. این ابزار با عملکرد عالی و ایده‌آل برای دوران کار از راه دور، درواقع یکی از محصولات نوآورانه‌ی ال‌جی است که کارایی بیشتر با طراحی مدرن‌تر را برای انواع مشاغل در هر زمینه ای به ارمغان می‌آورد. با One:Quick Works و دستگاه اشتراک‌گذاری بی‌سیم مکمل One:Quick Share، می توان به سطح جدیدی از بهره‌وری و کارایی رسید.

 

راه‌اندازی سریع و ساده به لطف یک راهکار همه‌جانبه

برقراری اتصالات، مشکل اصلی کنفرانس‌های ویدئویی است. کار پیچیده و اغلب وقت‌گیر اتصال دوربین‌ها، بلندگوها، لپ‌تاپ‌ها و پروژکتورها می‌تواند به‌راحتی برنامه جلسه شمارا از روال عادی خارج کند یا باعث خراب شدن یک ارائه مهم بشود. LG One:Quick Works با ادغام همه‌ی موارد موردنیاز در یک بسته شیک از تمامی این مشکلات جلوگیری می‌کند. این بسته شامل صفحه‌نمایش لمسی، رابط کاربری مبتنی بر ویندوز، دوربین باکیفیت 4K UHD، میکروفون باکیفیت بالا، بلندگوهای داخلی، تخته سفید دیجیتال و اپلیکیشن‌های کنفرانس ویدئویی است. شما فقط باید روی آیکون موردنظر ضربه بزنید تا آماده‌ی برگزاری جلسه‌ی مجازی خود باشید.

در مسیر تکامل ویدئو کنفرانس

با عملکرد فوکوس خودکار هوشمند احساس کنید همه اعضا در اتاق هستید

با LG One:Quick Works به دلیل عملکرد بسیار عالی دوربین و میکروفون آن، جلسه‌ی آنلاین در سطح کاملاً جدیدی برگزار می‌شود. میکروفون با عملکرد بسیار خوب می‌تواند صدای مجری که در فاصله‌ی حداکثر شش متری نشسته یا ایستاده است را با وضوح عالی ضبط کند و از حذف نویز برای به حداقل رساندن صداهای پس‌زمینه استفاده کند. فوکوس خودکار هوشمند دوربین با رزولوشن 3840 در 2160 هم به‌سرعت بلندگو را ردیابی کرده و به‌طور خودکار روی آن فوکوس می‌کند. وقتی همه بتوانند تشخیص دهند چه کسی و در مورد چه موضوعی صحبت می‌کند، جلسات مجازی به سطح کاملاً جدیدی از رضایت کاربران خواهد رسید.

 

سازگار با برنامه‌های کنفرانس ویدیویی رایج برای عملکرد بهتر

LG One:Quick Works از انواع برنامه‌های کنفرانس ویدیویی پشتیبانی می‌کند تا به کاربران راهکار‌های بیشتری برای استفاده حداکثری از جلسات خود ارائه دهد. شرکت‌کنندگان در جلسه می‌توانند از اپلیکیشن از پیش نصب‌شده‌ی One:Quick Remote Meeting یا اپلیکیشن‌های Webex، Zoom و Teams برای استفاده از میان‌برهایی که روی لانچر صفحه قرار دارند بهره بگیرند. برای برنامه‌هایی که در صفحه‌ی لانچر وجود ندارند، میزبان‌های جلسه می‌توانند به‌سادگی به فروشگاه برنامه کنفرانس بروند و اپلیکیشن کنفرانس ویدیویی موردنظر خود را پیدا و نصب کنند.

 

به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش بی‌سیم تنها با فشار یک دکمه

LG One:Quick Share به ارائه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی لپ‌تاپ و نوت‌بوک خود را به‌صورت بی‌سیم به دستگاه های ساینیج دیجیتال ال‌جی متصل کنند. با آنتن وای‌فای داخلی، دانگل کوچک کمک می‌کند تا به اشتراک گذاری صفحه‌نمایش بی‌دردسر انجام شود و فضای کاری نیز از وجود هر نوع کابل اضافی خالی می‌شود. LG One:Quick Share با ویژگی Split View خود می‌تواند به‌طور هم‌زمان به چهار دستگاه وصل شود و محتوای هرکدام را نمایش دهد. این باعث شده تا این دستگاه به بهترین انتخاب برای کار گروهی در حین کنفرانس از راه دور تبدیل شود.

 

برای تجربه کنفرانس ویدئویی آن گونه که باید باشد، همین امروز به کانال YouTube «اطلاعات نمایشگر ال‌جی» و وب‌سایت رسمی این شرکت به آدرس LG.com سر بزنید. ازآنجایی‌که ال‌جی می‌داند ویدئو کنفرانس نباید کسل‌کننده باشد، این ویدیوهای آموزنده نه‌تنها شمارا به سری One:Quick علاقه‌مند می‌کنند، بلکه امیدوار است بتواند شمارا به‌سوی بهره وری بیشتر جلسات آنلاین برساند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : در مسیر تکامل ویدئو کنفرانس 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *