در اصل گوشی تاشو سامسونگ یک تبلت می باشد

گوشی تاشو سامسونگ

گوشی تاشو سامسونگ | اگر خبرهای مربوط به کمپانی سامسونگ را دنبال کرده باشید، قطعا می دانید که این کمپانی تا به امروز اذعان کرده است که قصد دارد یک گوشی هوشمند تاشو ارائه نماید و در این میان با سایر کمپانی ها رقابت نماید. تاکنون شاید یک سری شایعات درخصوص گوشی تاشو این کمپانی منتشر شده باشد ولی هیچ اطلاعات دقیقی در دست نمی باشد.

گوشی تاشو سامسونگ

مدیرعامل کسب‌ و‌ کارهای موبایل سامسونگ اخیرا در حاشیه‌ ی رویداد معرفی گوشی های هوشمند گلکسی A7 و گلکسی A9، درخصوص گوشی تاشوی این کمپانی و ویژگی‌ های فوق العاده ی آن برای تمامی مشتریان صحبت‌ هایی را داشت که شایعه‌ ی عرضه‌ ی این گوشی هوشمند را بیشتر از قبل تقویت می نماید. مدیرعامل بخش تجارت موبایل کمپانی سامسونگ، D.J. Koh، در طی مصاحبه‌ ای که صورت داد، از گوشی تاشو این کمپانی به‌ عنوان یک گوشی یاد نمود که کاربر در زمان نیاز می‌ تواند از آن به عنوان یک تبلت با ویژگی هایی چندوظیفه‌ ای استفاده نماید و بعد از اتمام کارش، آن را همانند یک گوشی هوشمند در جیب خود قرار بدهند.

گوشی تاشو سامسونگ

ایشان دوباره در گفته‌ های خودشان به این بحث اشاره نمودند که عرضه‌ ی چنین گوشی هوشمندی صرفا نباید یک مکر بازاریابی باشد به این علت که چنین محصولاتی بعد از گذشت 6 الی 9 ماه از زمان عرضه، به طورکلی از ذهن‌ ها پاک می گردند و دیگر آثاری از آن‌ ها باقی نخواهد ماند؛ همچنین رهبر قسمت گوشی های هوشمند سامسونگ اعتقاد دارند که گوشی تاشوی این کمپانی باید در مقیاس جهانی در دسترس کاربران قرار داشته باشد چون تجربه‌ای که با استفاده از Galaxy Round، دستگاهی با نمایشگر خمیده که فقط در کره‌ ی جنوبی در دسترس بود، کسب نموده اند، این تجربه ی مهم‌ را به‌ آن‌ ها ارائه داده است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدست جدید واقعیت مجازی سامسونگ، یک هدست مستقل خواهد بود

نظرات در مورد : در اصل گوشی تاشو سامسونگ یک تبلت می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *