دریافت 27 جایزه توسط سامسونگ در جشنواره « شیرهای کن » (Cannes Lions)

جوایز جشنواره شیرهای کن و دریافت 27 جایزه توسط سامسونگ

کمپانی سامسونگ در جشنواره شیر های کن رکوردی جدید را کسب کرد ، به گزارش زوم تک به نقل از روابط عمومی سامسونگ این شرکت در جشنواره شیر های کن که به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره های تبلغیاتی جهان به حساب می آید موفق به کسب 16 جایزه توسط هیئت داوران این جشنواره شد. این موفقیت رکوردی جدید در دنیای تبلیغات امروزی به شمار می رود.

سامسونگ در این جشنواره با یک کمپین جدید بنام رونمایی از استعداد ها تواسنت این موفقیت را از آن خود نماید. این کمپین از این جشنواره 7 جایزه را از آن سامسونگ کرد. این کمپین با تشویق کاربران به طرح ایده‌ها و آرزوهایشان و همچنین به اشتراک گذاشتن آن‌ها با سامسونگ، موفق شد به آرزوهای مردم، رنگ واقعیت ببخشد.

وون پیو هونگ، مدیر ارشد بخش بازاریابی شرکت سامسونگ، در این باره گفت: «موفقیت ما، نتیجه تلاش سامسونگ برای درگیر کردن مخاطبان از سراسر دنیا است تا به آن‌ها کمک کنیم نیازهای خود را بهتر بشناسند. این فعالیت‌ها در راستای فلسفه شرکت سامسونگ طرح‌ریزی شده‌اند که همواره می‌کوشد زندگی مصرف‌کنندگان را به کمک نوآوری‌های دیجیتال، پربارتر کند.» وی ادامه داد: «سامسونگ برندی است که برای تسهیل زندگی مصرف‌کنندگان تلاش می‌کند و کمپین Launching People (رونمایی از استعدادها) به ما کمک می‌کند تا از طریق محصولات و خدمات نوآورانه‌مان به این هدف دست یابیم.»

در این جشنواره، اپلیکیشن «به من نگاه کن» (Look at me) که برای کودکان مبتلا به اوتیسم طراحی شده است نیز، برنده پنج جایزه از جمله جایزه طلا در گروه تکنولوژی‌های فضای مجازی شد. از دیگر کمپین‌های جذاب سامسونگ که در این جشنواره موفق به دریافت هفت جایزه شد، کمپین «کامیون ایمن» (Safety Truck) بود. این کمپین که به منظور جلوگیری از تصادفات جاده‌ای طراحی شده، جایزه‌ای را از آن خود کرد که هرساله به ایده‌های پیشرویی اهدا می‌شود که بتوانند مسیر جدیدی برای صنعت تعیین کنند. اپلیکیشن «حافظه ذخیره» (Back up Memory) نیز برنده سه جایزه مختلف از این جشنواره شد. این اپلیکیشن برای آن دسته از مبتلایان به آلزایمر که هنوز در مراحل اولیه آن به سر می‌برند طراحی شده است. همچنین «دستان شنوا» (Hearing Hands) که یک سرویس مخصوص زبان اشاره‌ است نیز دو جایزه برنز از این جشنواره دریافت کرد.

امسال شصت و دومین سال برگزاری جشنواره بین‌المللی خلاقیت «شیرهای» کن بود که در آن شرکت‌هایی از 90 کشور جهان، بیش از 40 هزار اثر را در زمینه‌های مختلفی چون تبلیغات تلویزیونی و مطبوعاتی، بازاریابی و روابط عمومی در 20 دسته‌بندی مختلف به نمایش گذاشتند./

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دریافت 27 جایزه توسط سامسونگ در جشنواره « شیرهای کن » (Cannes Lions)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *