درز اطلاعات بیشتر از سری Galaxy S22 سامسونگ

درز اطلاعات بیشتر از سری Galaxy S22 سامسونگ

سامسونگ در حال آماده سازی نسل جدید پرچمداران خود به نام سری Galaxy S22 است. خانواده ای که سه مدل داشته و همگی با طراحی بهبودیافته و سخت افزاری قدرتمندتر نسبت به نسل قبل از راه می رسند.

تاکنون شایعات بسیاری درباره این سری دریافت کردیم و حال نوبت به جزئیات بیشتری رسیده که نشان می دهد دو مدل استاندارد و پلاس گزینه رنگی و پیکربندی متفاوتی نسبت به نسخه اولترا رده بالا دارند.

وقتی صحبت از سری گلکسی اس 22 به میان می‌آید، چیز بسیار کمی در بحث اطلاعات وجود دارد. ما در حال حاضر تاریخ انتشار آزمایشی، قیمت های تقریبی و ایده خوبی در مورد مشخصات آنها داریم. اکنون، برخی اطلاعات جدید در مورد انواع رنگ و پیکربندی حافظه آنها آَشکار شده است. با این حال، افشاکننده (Snoopytech در توییتر) نتوانست مکان خرده فروشان را فاش کند، بنابراین سخت است که بگوییم این مربوط به کدام بازار است.

این افشاکننده بیان می کند که گلکسی اس 22 پایه و گلکسی اس 22 پلاس در چهار رنگ طلایی/صورتی، سبز، مشکی و سفید عرضه خواهند شد. هر دو گوشی هوشمند با 8 گیگابایت رم یا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا را در رنگ‌های قرمز تیره، سیاه و سفید عرضه کند. حافظه موجود سیستم را به 12 گیگابایت و فضای ذخیره سازی را به 256/512 گیگابایت افزایش می دهد.

با این حال، بهتر است پیکربندی حافظه/فضای ذخیره‌سازی را با شک و تردید همراه بدانیم. زیرا چند هفته پیش نسخه Galaxy S22 Ultra با رم 8 گیگابایتی در Geekbench ظاهر شد. به طور مشابه، قبلاً گزارش دادیم که سامسونگ در حال کار بر روی نسخه سبز گلکسی اس 22 اولترا هم کار می کند.

بنابراین اکنون می دانیم سامسونگ چه گزینه رنگی را برای سری گلکسی اس 22 تدارک دیده و دو مدل استاندارد و پلاس دارای ترکیب رنگی متفاوت نسبت به نسخه اولترا است. تنها عجیب بوده که چرا نسخه اولترا به عنوان گزینه قدرتمند و رده بالاتر نسخه 8 گیگابایت رم دارد. پیش بینی می شد سامسونگ برای این مدل از حافظه رم 12 یا 16 گیگابایتی حداقل بهره گیرد. در اطلاعات فاش شده به نسخه 16 گیگابایتی گلکسی اس 22 اولتر اشاره نشد و نمی دانیم دقیقا این نسخه وجود دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید  گلکسی تب اکتیو 2 معرفی شد

تاکنون اطلاعات بسیاری پیرامون خانواده اس 22 سامسونگ دریافت کردیم که هیچ یک توسط کره ای ها به تایید یا تکذیب نرسید. تنها می دانیم باید تا فوریه امسال منتظر بمانیم تا مشخص شود این شرکت چه برنامه ای دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : درز اطلاعات بیشتر از سری Galaxy S22 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *