درز اطلاعاتی از گوشی Moto E30 موتورولا

درز اطلاعاتی از گوشی Moto E30 موتورولا

موتورولا قصد دارد بزودی گوشی اقتصادی Moto E30 را معرفی کند. اسمارتفونی که همانطور گفته شد، مشخصات کلیدی چندان برجسته ای نداشته و با برخی ویژگی های اضافی نسبت به نسل قبل از راه می رسد.

گفته می شود موتورولا قصد دارد دو گوشی هوشمند سری E را روانه بازار کند. ماه گذشته، شایعه و مشخصات گوشی موتو E20 فاش شد. گزارشاتی در مورد وجود گوشی Moto E40 منتشر شده است. اکنون، فهرست Geekbench از Moto E30 آینده اطلاعاتی فاش کرده که به نظر می رسد با مدلی دیگر رو به رو هستیم.

ماه گذشته توسط افشاگر مشهور Evan Blass مشخص کرد که Moto E30 آینده با اسم رمز “Cyprus” تحت توسعه قرار دارد. همان اسم رمز را می توان در فهرست Geekbench مشاهده کرد. E30 مجهز به پردازنده هشت هسته ای Unisoc است که فرکانس پایه آن به 1.82 گیگاهرتز می رسد.

این فهرست نشان می دهد که دستگاه با 2 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 11 همراه است. در تست تک هسته ای موفق به کسب 305 امتیاز و در تست چند هسته ای 762 امتیاز کسب کرد. انتظار داریم روزهای آینده جزئیات بیشتری از این دیوایس کسب کنیم.

در اخبار مرتبط، گفته شده که  Moto E20 با پنل نمایشگر ال سی 6.5 اینچی با وضوح HD+ عرضه می شود. همچنین از پردازنده Unisoc T606 و 2 گیگابایت رم برخوردار است. ممکن بوده با 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی و اندروید 11 (نسخه Go) هم به بازار برسد.

این دستگاه ممکن است دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین عقب دوگانه 13/2 مگاپیکسلی باشد. همچنین باید به باتری 4000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ 10 واتی هم اشاره کرد. متاسفانه در این اسمارتفون خبری از هیچ اسکنراثرانگشت نیست و برنامه ریزی شده در رنگ آبی و مشکی با عنوان لنوو K14 در برخی بازارهای مختلف عرضه شود. انتظار داریم بیشتر اطلاعات فاش شده در آینده نزدیک به حقیقت تبدیل شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اندروید 14 به خانه موتورولا اج 30 اولترا رسید

نظرات در مورد : درز اطلاعاتی از گوشی Moto E30 موتورولا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *