درز اطلاعاتی از سری گوشی شیائومی 12 لایت

درز اطلاعاتی از سری گوشی شیائومی 12 لایت

انتظار می‌رود شیائومی گوشی‌های هوشمند شیائومی 12، شیائومی 12X و شیائومی 12 پرو را در 28 دسامبر معرفی کند. گزارش جدیدی توسط Xiaomiui.net نشان می‌دهد که خانواده شیائومی 12 شامل دو مدل با برند Lite مانند Xiaomi 12 Lite و زوم هم می شود. این رسانه جزئیات کلیدی این گوشی های هوشمند را نیز به اشتراک گذاشته است.

به گفته این رسانه، شیائومی 12 لایت با کد Taoyao و شماره مدل کوتاه شده آن L9 شناخته می شود. مدل جهانی آن با شماره مدل 2203129G و نسخه هند با شماره مدل 2203129I اخیراً در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است.

انتظار می رود شیائومی 12 لایت با صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED FHD+ عرضه شود که نرخ نوسازی 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش را ارائه می دهد. این دستگاه ممکن است دارای یک صفحه نمایش منحنی مانند شیائومی Civi انحصاری چین باشد که در سپتامبر امسال معرفی شد. شیائومی 12 لایت می تواند از اسنپدراگون 778 جی یا اسنپدراگون 780 جی قدرت گیرد. بخش دوربین عقب سه حسگر را دربرگرفته که شامل یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی GW3 سامسونگ و دو حسگر ماکرو و اولتراواید می شود.

گفته شده که شیائومی 12 لایت زوم دارای کد Zijin و شماره مدل کوتاه شده L9B است. احتمالاً به عنوان یک دستگاه انحصاری چین وارد بازار خواهد شد. دلیل آن این است که تنها مدل چینی گوشی با شماره مدل 2203129BC در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است.

اطلاعات فاش شده نشان می دهد که شیائومی 12 لایت زوم دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز و طراحی منحنی و اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش است. این گوشی با اسنپدراگون 778G یا اسنپدراگون 780G و دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی سامسونگ GW3 با لنز واید و تله فوتو راهی بازار می شود.

سری Xiaomi 12 Lite احتمالاً شبیه به گوشی Xiaomi Civi است. بر اساس شماره مدل‌های آن می‌توان گفت که هر دو مدل ممکن بوده در مارس 2023 معرفی شوند. این سری ممکن است با MIUI 13 مبتنی بر Android 12 از پیش نصب شده راهی بازار شود.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند اواخر دسامبر برند چینی این سری را رونمایی کند. گوشی های شیائومی 12 لایت میان رده هستند اما برخی ویژگی های یک پرچمدار را دارا بوده تا بتوانند نظر مخاطب را جلب کنند. به هر حال انتظار داریم که سری شیائومی 12 لایت ابتدا راهی بازار چین شوند و مدتی بعد با عنوانی جدید به بازارهای جهانی راه پیدا کنند. شیائومی همیشه عنوان متفاوت برای نسخه جهانی و چین در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید  اسپیکر شیائومی Sound Move بزودی معرفی می شود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : درز اطلاعاتی از سری گوشی شیائومی 12 لایت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *