دانلود نرم افزار های کاربردی آموزش زبان انگلیسی برای موبایل

دانلود نرم افزار آموزش 504 واژه انگلیسی

در این مطلب سعی می کنیم نرم افزار های کاربردی آموزش زبان انگلیسی رو برای شما معرفی بکنیم ، معمولا آموزش زبان انگلیسی یکی از موضوعات بسیار پر طرفدار در بین مردم است چرا که زبان انگلیسی یک ، زبان بین المللی است که در اغلب کشور ها به عنوان زبان دوم مورد استفاده قرار میگیره. خوب بریم سراغ موضوع اصلی در ادامه با نرم افزار های مورد نظر آشنا خواهید شد.

نرم افزار های رایگان آموزش زبان

نرم افزار های رایگان آموزش زبان

اولین نرم افزاری رو که برای شما معرفی خواهیم کرد برای تعیین سطح می باشد ، شما با دانلود و نصب این نرم افزار در گوشیتان می تونید با پاسخ به سوالات این نرم افزار از سطح دانش زبان انگلیسیتون آگاه بشید حتما این نرم افزار رو دانلود کنید.

برای دانلود نرم افزار کلیک کنید.[divider]

دانلود نرم افزار آموزش 504 واژه انگلیسی

دانلود نرم افزار آموزش ۵۰۴ واژه انگلیسی

دانلود نرم افزار آموزش ۵۰۴ واژه انگلیسی ، دومین نرم افزار برای آموزش لغت های بسیار ضروری برای دانشجویان است به کمک این نرم افزار می تونید لغت های کتاب ۵۰۴ واژه رو یاد بگیرید. این نرم افزار  شامل ۴۲ درس کتاب به همراه مثال‌ و فونتیک کلمات ، امکان علامت‌گذاری کلمات برای مطالعه دوباره ،  به اشتراک‌ گذاری درس‌ها با برنامه‌هایی مانند Evernote،  پشتیبانی از نگارش ۲٫۱ تا ۴٫۱ اندروید ، امکان جستجو در بین کلمات کل کتاب ،  رابط کاربری ساده و آسان می باشد. این نرم افزار رو میتونید هم برای گوشی اندرویدیتون و هم برای کامپیوتر خانگیتون دانلود کنید. چرا منتظرید از لینک های زیر این نرم افزار رو دانلود کنید.

دانلود برای گوشی های اندرویدی دانلود برای کامپیوتر[divider]

Practice English Grammar 2

Practice English Grammar 2

دانلود نرم افزاری برای گوشی های تحت ios ، این نرم افزار به شما کمک می کند تا گرامر و دستور زبان انگلیسی رو یاد بگیرید ، کاربران گوشی های هوشمند اپل هم می تونند از این نرم افزار برای بهبود گرامرشون استفاده بکنند. چرا منتظرید برای دانلود این نرم افزار از لینک زیر استفاده بکنید.

دانلود نرم افزار [divider]

دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین

برای تکمیل نرم افزار های آموزش زبان جای یک دیکشنری خالی هستش ، نگران نباشید فکر اون رو هم کردیم ، آخرین نرم افزار معرفی شده زوم تک یک دیکشنری بسیار مفید برای گوشی های هوشمند شما است ، شما می تونید هم نسخه اندروید و هم نسخه جاوای این دیکشنری رو دانلود کنید ، دارندگان گوشی های سیمبین هم نگران نباشند برای اونا هم یک دیکشنری معرفی کردیم ، برای دانلود دیکشنری ها از لینک های زیر استفاده بکنید.

بیشتر بخوانید  راهکارهای تقویت کننده آنتن موبایل در خانه

دانلود نسخه جاوا دانلود نسخه اندروید دانلود نسخه سیمبین

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دانلود نرم افزار های کاربردی آموزش زبان انگلیسی برای موبایل

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Google translate رو خواستید آفلاین استفاده کنید برای دریافت فایل ها و دور زدن تحریم گوگل از فیلتر شکن استفاده کنید بعد از اون هم از برنامه بکاپ بگیرید و نگه دارید.

    نرم افزار های دیگر: Courses 123 که نیاز به اینترنت دارد، روبی