دانلود تم های جدید ویندوز 10

تم ویندوز 10

برخی از افراد تمایل بسیاری زیادی به تصاویر پس زمینه ی گرافیکی و دوست داشتنی دارند که در این میان کمپانی مایکروسافت برای آخرین نسخه از سیستم عامل های خود یعنی ویندوز 10، یک سری تم های جذاب و دوست داشتنی ارائه نموده است. در این میان اگر شما نیز از آن دسته کاربرانی هستید که تمایل دارید تغییراتی اساسی در ظاهر ویندوز خود تجربه نمایید، هرگز این بخش را از دست ندهید و از میان 6 تمی که در ادامه برای شما معرفی خواهد شد، تم مورد نظر خود را دانلود نمایید.

تم Hover Dark Aero ویندوز 10

تم ویندوز 10

اساسا میان تم Dark و مشکی نباید تفاوت بسیار زیادی مشاهده گردد ولی با تمامی این تفاسیر، تم Hover Dark Aero میزان رنگ سیاه بیشتری در طراحی خود استفاده نموده است و با این وجود رنگ خاکستری کمتری در طراحی این تم استفاده شده است. قبل از نصب این تم، حتما باید یک نرم‌افزاری به نام UXThemePatcher را بر روی ویندوز خود نصب کرده باشید و پس از اتمام فرآیند نصب این نرم افزار، وارد وبسایت DeviantArt شده و یک کپی از تم Hover Dark Aero را برای ویندوز خود دانلود نمایید.

پس از اتمام فرآیند دانلود تم، تمامی فایل های موجود در پوشه Theme را کپی نموده و در مسیر windir%/Resources/Themes% یک نسخه Paste نمایید. پس از انجام این کار می توانید با مراجعه به بخش تنظیمات ویندوز تم دانلود شده را بر روی صفحه ی اصلی ویندوزتان مشاهده نمایید.

 

دانلود اپلیکیشن دیکشنری آبادیس

تم GreyEve ویندوز 10

تم ویندوز 10

با این وجود که کمپانی مایکروسافت اخیرا در بروزرسانی های خود، حالت Dark را به صورت رسمی برای ویندوز 10 رونمایی کرده است اما هنوز هم می‌ توانید از تم‌ های متفرقه به منظور تیره نمودن محیط Desktop  سیستم عامل خود استفاده نمایید. تم GreyEve می‌ تواند یکی از انتخاب های اساسی شما باشد. این تم جذاب که توسط یکی از توسعه‌ دهندگان مستقل و یا به اصطلاح Free Lancer طراحی شده است، دارای ظاهری بسیار شیک و خاص می باشد که سبب می گردد طراحی Desktop کامپیوتر شما تغییراتی اساسی داشته باشد. به منظور استفاده از این تم، تنها باید فایل فشرده شده ی این تم را از لینک پایین دانلود نموده و پس از خارج کردن از حالت فشرده محتویات این پوشه را در پوشه USERPROFILE\AppData\Local\Microsoft\Windows\Themes ذخیره سازی نمایید.

در نهایت از بخش Settings ویندوز 10 وارد مسیر Personalization > Themes شوید و آن را از بین تمامی تم‌ های ویندوز انتخاب نمایید.

 

دانلود اپلیکیشن دیکشنری آبادیس

تم XP ویندوز 10

تم ویندوز 10

برخی از کاربران علاقه ی بسیار زیادی به نوستالژی و یادی از خاطرات کردن، دارند. این روزها کمتر کامپیوتری پیدا می شود که از ویندوز XP به عنوان سیستم عامل استفاده نماید ولی در این میان افرادی نیز دوست دارند کامپیوترشان شکل و شمایل ویندوز XP به خود بگیرد و یادی از گذشته های دور داشته باشند.

تم های بسیار زیادی وجود دارند که شکل و شمایل ویندوزهای قدیمی را در ویندوزی جدید برای شما نمایان می سازند ولی در خصوص شکل ظاهری ویندوز ایکس پی، XP Themes یه عنوان یکی از بهترین تم هایی است که می‌ توانید به دنبالش بگردید.

به این نکته حتما توجه داشته باشید که اساسا قبل از دانلود و نصب این تم مطمئن شوید که از قبل نرم‌ افزار UxStyle بر روی کامپیوتر شما نصب شده است.

 

دانلود اپلیکیشن دیکشنری آبادیس

تم 3D ویندوز 10

تم ویندوز 10

این تم به شکل و شمایل صفحه ی اصلی کامپیوتر شما دستی نخواهد زد، بلکه تنها تصاویر پس زمینه را بر روی صفحه نمایش مانیتور شما نمایان خواهد کرد که جذابیت بسیار بالایی به صورت سه بعدی‌ برای شما نمایان خواهد کرد. تعداد این تصاویر پس زمینه که تمامی از کیفیت HD برخوردار هستند 17 مورد می باشد.

تصاویر این تم تماما از نوع Abstract هستند و با استفاده از نرم‌ افزارهای دیجیتال ایجاد شده‌ اند، در نتیجه احتمال دارد که برخی از کاربران علاقه ی چندانی به این دسته از تم ها نداشته باشند. با تمامی این وجود به منظور استفاده از این تم، تنها لازم است تا تمامی فایل‌ های دانلود شده از لینک پایین را در مسیر windir%/Resources/Themes% ذخیره سازی نمایید.

لازم به ذکر است که قابلیت جابجایی اتوماتیک بین تصاویر پس زمینه ی این تم نیز برای کاربران فراهم گردیده است. تنها لازم است تا بعد از نصب، بر روی صفحه ی اصلی کامپیوتر خود راست کلیک نموده و در بخش تنظیمات گزینه ی Next Desktop Background را انتخاب نمایید تا تصاویر پس زمینه ی بعدی برای شما نمایان گردد.

 

دانلود اپلیکیشن دیکشنری آبادیس

تم macDoc ویندوز 10

تم ویندوز 10

برخی از کاربران هستند که علاقه ی بسیار زیادی به سیستم عامل مک و لپ تاپ های مک بوک اپل دارند ولی در این میان نمی توانن یک مدل از مک بوک های اپل را به هر دلیلی خریداری نمایند. در صورتی که شما نیز از طرفداران مک بوک های اپل و اکوسیستم سیستم عامل این کمپانی هستید، تم macDock می‌ تواند به عنوان تم محبوب شما در ویندوز تبدیل گردد. به راحتی با نصب این تم می‌ توانید داک مشهور این سیستم عامل را دقیقا به همان شکلی که در mac OS وجود دارد به ویندوز کمپانی مایکروسافت بیاورید.

خوشبختانه این Doc دارای قابلیت شخصی‌ سازی نیز می باشد و می‌ توانید نرم افزارهای محبوب خود را به صورت دستی بر روی آن قرار دهید. نکته ی جذاب دیگر این است که برخی از نرم افزارهای اختصاصی سیستم عامل کمپانی اپل نظیر Widgets، Lunch Pad، Siri، Finderو Exposé نیز همراه با این تم بر روی کامپیوترشما نصب خواهد شد.

به منظور نصب این تم لازم است تا فایل‌ ها را از لینک پایین دانلود نموده و سپس فایل exe. را اجرا نمایید.

 

دانلود اپلیکیشن دیکشنری آبادیس

تم صوتی Age of Empires ویندوز 10

تم ویندوز 10

بسیاری از گیمرهای حرفه ای با بازی Age of Empires خاطره های بسیار ی دارند و موسیقی متن بسیار جذاب این بازی به عنوان یکی از موسیقی هایی است که هرگز از خاطر گیمرها نمی رود. در صورتی که شما نیز علاقه دارید صدای آغزین ویندوز شما با صدای بسیار نوستالژیک این بازی باشد و تمامی پیام های هشدار ویندوز قسمتی از موسیقی متن این بازی باشد هرگز دانلود این تم صوتی را از دست ندهید.

علاوه بر صدا، تم Age of Empires دارای تعدادی تصویر پس زمینه ی HD نیز می باشد که می‌ توانند به راحتی شکل و شمایل جذابی به صفحه ی اصلی کامپیوتر شما بدهد. خوشبختانه به منظور استفاده از این تم هیچ احتیاجی به پرداخت هزینه ی مازاد ندارید و به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد.

 

دانلود اپلیکیشن دیکشنری آبادیس

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: microsoft

4.2/5 - (4 امتیاز)

نظرات در مورد : دانلود تم های جدید ویندوز 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *