دانلود اپلیکیشن شازم برای اندروید

اپلیکیشن شازم

یکی از اپلیکیشن های بسیار قدرتمند در زمینه ی یافتن موسیقی های مختلف و اطلاعات مربوط به موسیقی در سراسر جهان شازم (Shazam) می باشد که میلیون ها کاربران از آن استفاده می نمایند و جزو اپلیکیشن های بسیار معروف و پرطرفدار جهان به حساب می آید. حتما برای شما نیز این اتفاق افتاده است که یک موسیقی را در فضای شنیده باشید ولی هیچ اطلاعاتی در مورد آن از قبیل نام خواننده و نام آلبوم و … نداشته باشید اما دوست دارید که آن موسیقی را در آیپد یا گوشی موبایل خود داشته باشید. در این طور موارد نمی توانید آهنگ مورد نظر خود را پیدا کنید مگر اینکه از اپلیکیشن شازم استفاده نمایید. در ادامه لینک دانلود این اپلیکیشن برای گوشی های اندرویدی را برای شما ارائه خواهیم داد.

اپلیکیشن شازم

کار با اپلیکیشن شازم

این اپلیکیشن کاربردی دارای چهار زبان مختلف می باشد که شامل Home ،My Shazam ،Discover و Charts است. در بخش Home، در وسط صفحه گزینه ای وجود دارد که می توانید وقتی موسیقی در حال پخش است آن گزینه را لمس نمایید و نگه دارید تا اپلیکیشن به شما اطلاعات کامل آن موسیقی را بدهد. قابلیت تشخیص موسیقی های مختلف از سایر امکانات بسیار جذاب، دقیق و بی نظیر این اپلیکیشن می باشد.

اپلیکیشن شازم

در بخش My Shazam لیستی از موردهایی که جستجو نموده اید، قرار دارد و می توانید به راحتی در هر زمان به آن ها دسترسی پیدا کنید. در بخش Discover نیز موسیقی های جدید را به همراه متن آهنگ و اطلاعاتی از این دست در اختیار خواهید داشت و همچنین می توانید لیستی از 100 آهنگ برتر دنیا را در این بخش داشته باشید. در نهایت، در بخش Charts دسته بندی هایی از آهنگ های مختلف وجود دارد و می توانید بر اساس سبک مورد علاقه ی خود یا موزیک مورد علاقه خود آهنگ های مختلف را یافت کنید. این اپلیکیشن برای تمامی علاقه مندان به دنیای موسیقی بسیار کاربردی و مفید می باشد و با استفاده از آن قطعا از قابلیت های مختلف آن حیرت زده خواهید شد. علاوه بر تمامی این موارد شما می توانید خوانند ها و گروه های متفاوت موسیقی را دنبال نمایید و با جدیدترین موزیک های آن ها آشنا گردید.

بیشتر بخوانید  شازم (Shazam) توسط اپل خریداری شد

برای دانلود کلیک کنید

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دانلود اپلیکیشن شازم برای اندروید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *