دارندگان سیستم های گیمینگ جدید لنوو از سه ماه اشتراک Stadia Pro گوگل برخوردار می شوند

گوگل به تازگی به برخی از دارندگان Chromebook سه ماه دسترسی رایگان به Stadia Pro با بیش از 30 بازی برای بازی در دسترس داده است. امروز ، لنوو پیشنهاد مشابهی را برای کسانی که کامپیوترهای بازی جدید Legion و IdeaPad آن را خریداری کرده اند ، اعلام کرد.

مجوز رایگان از همکاری جدیدی بین گوگل و لنوو برخوردار است که به مدت سه ماه با خرید آن دسته از لپ تاپ ها به بازی های Stadia Pro دسترسی رایگان می دهد. این پیشنهاد از ماه جاری در کشورهای زیر در دسترس خواهد بود: اتریش ، بلژیک ، کانادا ، جمهوری چک ، دانمارک ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، مجارستان ، ایرلند ، ایتالیا ، هلند ، نروژ ، لهستان ، پرتغال ، رومانی ، اسلواکی ، اسپانیا ، سوئد ، سوئیس ، انگلیس و ایالات متحده

Lenovo خاطرنشان کرد که این پیشنهاد به مشتریان این امکان را می دهد تا در هر مکان دیگری با لپ تاپ های خود بازی کنند. بیش از 130 بازی از جمله Immortals Fenyx Rising ، Cyberpunk 2077 ، NBA 2K21 ، Assassin’s Creed: Valhalla و Watch Dogs: Legion در دسترس خواهد بود. گیمرها همچنین می توانند عناوین اخیراً اضافه شده مانند سفر به سیاره Savage ، لارا کرافت و نگهبان نور و Enter the Gungeon را بازی کنند.

جالب است که در میان برخی چالش های پیش روی بخش بازی ها و سرگرمی های Stadia گوگل ، مشاهده عناوین Stadia Pro به صورت رایگان در لپ تاپ های Lenovo در دسترس باشد. این همان تیمی است که وظیفه توسعه بازی های انحصاری را دارد و طبق گزارشات خاموش می شود.

در اخباری مرتبط باید بیان داشت که سرویس استریم Stadia گوگل در قالب Stadia Founders Edition آغاز به کار کرد که شامل چند امتیاز برای کسانی بود که قبل از راه اندازی به این سرویس اعتقاد داشتند. پس از آنکه نسخه محدود به فروش رسید ، نسخه Premiere Edition جایگزین آن شد که 129 دلار قیمت داشت و شامل یک کنترل کننده Stadia ، یک Chromecast Ultra و سه ماه Stadia Pro بود.

اکنون ، قیمت Stadia Premiere Edition در حال کاهش به 99 دلار است ، اما با یک توجه قابل توجه همراه است – این دیگر شامل اشتراک سه ماهه Stadia Pro نخواهد بود. به تازگی ، گوگل شروع به ارائه یک ماه رایگان Stadia Pro به هرکسی که از طریق وب سایت خود در Stadia ثبت نام کرده است ، می کند و این در صورت خرید Stadia Premiere Edition نیز صدق می کند. هنوز شامل Chromecast Ultra و Stadia Controller می شود و هزینه هر یک از اینها 69 دلار جداگانه است ، بنابراین اگر بسته را بخرید هنوز تخفیف قابل توجهی است.

بیشتر بخوانید  گوگل دستبند تناسب اندام Fitbit Charge 5 را معرفی کرد

همانطور که قبلاً اعلام شده بود ، The Elder Scrolls Online هم اکنون در Stadia در دسترس است و برای اعضای Stadia Pro رایگان است ، اگرچه چند مورد را باید بخاطر بسپارید. فقط تا 30 روز آینده می توانید آن را به صورت رایگان دریافت کنید ، اما به محض اینکه ادعا کردید ، قفل آن برای همیشه باز می شود – تا زمانی که در Stadia Pro مشترک باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دارندگان سیستم های گیمینگ جدید لنوو از سه ماه اشتراک Stadia Pro گوگل برخوردار می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *