خرید سیم و کابل برق از تهران برق

تهران برق

در عصر حاضر با انجام گرفتن تمام امور به وسیله جریان برق ، نیاز جامعه به سیم های برق که جهت انتقال جریان الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرند بسیار بالا است زیرا بیشتر وقت ها نیاز به انتقال جریان از محیطی به محیط دیگر است. اجزای اصلی سیم های برق یک رسانای الکتریکی و یک روکش به عنوان عایق الکتریکی است.

خرید انواع سیم برق

سیم برق در انواع مختلفی در بازار به عرضه می رسد که هر یک دارای کاربرد و ویژگی خاص است. در سایت ما شما می توانید تمامی انواع مختلف سیم برق را تهیه کنید. در نظر داشته باشید که کلیه محصولات مرتبط به سیم برق اصل می باشند . ما به هیچ عنوان محصولات تقلبی را در اختیار مشتریان خود قرار نمی دهیم بنابراین خیالتان در این مورد راحت باشد. در ادامه می خواهیم چند نوع از سیم های برق پر استفاده را به شما عزیزان معرفی کنیم که در این سایت نیز می توانید آنها را تهیه کنید.

سیم مفتولی: این سیم ها قابلیت فرم پذیری دارند که میتوان آنها را با جریان های و همچنین ضخامت های مختلف مورد استفاده قرار داد.

سیم افشان: کاربرد این نوع از سیم های برق در سیم کشی ساختمان ها بسیار است زیرا دارای انعطاف پذیری هستند.

سه‌فاز: این سیم از سه رشته سیم در کنار هم تشکیل شده است که برای انتقال برق سه فاز به کار می رود.

سیم لاکی: این نوع فقط از یک رشته سیم روکش دار تشکیل شده است که بسیار بیز دارای حجم کم است. این سیم را به جهت استفاده زیاد در سیم‌پیچی‌های موتور و ترانسفورماتور ، به نام سیم ترانس نیز در بین مردم شناخته شده است.

قیمت سیم برق

با توجه به این که انواع سیم برق بسیار گسترده و زیاد است، ما به طور دقیق نمی توانیم قیمت سیم برق را بگوییم. از این رو در این سایت لیست هایی را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم تا بتوانید به طور دقیق از قیمت های سیم برق در انواع مختلف اطلاع داشته باشید. این مسئله را در نظر بگیرید که ممکن است قیمت ها در نوسان باشد. بنابراین بهترین راه اطلاع از قیمت های دقیق تماس با ما می باشد. تمامی قیمت های سیم برق را بر حسب یک متر برای شما گفته ایم و در نظر داشته باشید که هزینه ها بر حسب ریال می باشد.

نحوه خرید از تهران برق

تهران برق ما انواع مختلف این محصول را در سایت خود قرار داده ایم که شما عزیزان بتوانید به راحتی به تهیه آن بپردازید. اگر قصد خرید این محصول را دارید کار به خصوصی لازم نیست انجام دهید. تنها کاری که لازم است مشاهده تمام محصولات و انتخاب محصول مد نظرتان است. توصیه میکنیم انتخاب خود را با دقت انجام دهید تا در هنگام تحویل با مشکلی مواجه نشوید. شما می توانید محصولات سایت ما را به صورت آنلاین به ثبت برسانید و یا با شما ره های موجود در این سایت تماس بگیرید. حتی می توانید در حین تماس با ما در صورت لزوم به صورت رایگان مشاوره بگیرید. ما این اطمینان را به شما عزیزان می دهیم که با کیفیت ترین محصول را به شما عزیزان تحویل دهیم. در ضمن تحویل محصولات ما در سریع ترین زمان ممکن انجام می گیرد. تهران برق ارائه دهنده تمامی محصولات در حوزه برق از جمله سیم و کابل ، کلید مینیاتوری ، قطعات جانبی ، کابل افشان، کابل نیمه افشان، کلید حرارتی،کلید مینیاتوری و … است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : خرید سیم و کابل برق از تهران برق

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *