حمله به مراکز آیفون 10 در کره جنوبی درست شب قبل از عرضه

آیفون 10

خبر حمله افراد نا شناسی به دفاتر عرضه آیفون 10 , در کره جنوبی در شهر سئول , جنجالی به پا کرد.

فروش رسمی آیفون 10 در کره جنوبی و 12 کشور شروع شد. حمله افرادی به مراکز توزیع اپل بسیار پر سر و صدا شده است. وب سایت Metro.co.uk این گونه نوشت : مدت ها بود که اپل و کره جنوبی برای عرضه گوشی آیفون 10 برنامه ریزی می کردند , اما این حمله ناگهانی این موضوع را به ذهن می آورد که آیا این حمله ساختگی بوده و یا این که کره جنوبی قصد داشته با این کار مانع موفقیت آیفون شود.
جالب توجه است که شرکت اپل طرفداران زیادی در کره جنوبی دارد و فروش محصولات اپل این کشور در چشم گیر است اما فروش محصولاتی مانند ال جی و سامسونگ در کره جنوبی کم نیست.
رئیس جمهور کشور کره جنوبی , در ماه دسامبر متهم به گرفتن رشوه شده و این امر نشان دهنده فساد مالی این کشور می باشد. در کنار این کمیسیون تجارت عادلانه کره ( FTC ) دفعات زیادی به سو استفاده از امتیازات و قدرت خود متهم شده است. این بار هم بسیار احتمال می رود که این کمیسیون از قدرت خود در زمینه حفاظت از محصولات اپل سو استفاده کرده و حمله دیروز رخ داده است.
بر اساس آمار مشخص شده است که در سال 2015 , شرکت اپل , 33 درصد از سهم اسمارت فون های کره را از آن خود کرده بود , از این رو کشور کره , افرادی را برای بررسی آثار مخرب محصولات خارجی مامور کرد , بررسی ها و تحقیقات انجام درباره قرار دادهای مختلف اپل با کشور کره جنوبی , اطلاعات مورد نیاز را در اختیار افراد سودجو برای این همه قرار داده است. اگر به خاطر داشته باشید،پیش تر نیز هنگام عرضه ی آیفون 10 این اتفاق رخ داده بود و باید منتظر واکنش شرکت اپل نسبت به این موضوع باشیم.

در ادامه با زوم تک همراه باشید

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی گوشی میزو MX5 ، یک میان رده چینی

نظرات در مورد : حمله به مراکز آیفون 10 در کره جنوبی درست شب قبل از عرضه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *