حملات سایبری هکرها با شیوه های جدید

هکرها

به خاطر خبرها و اطلاعات رسانی هایی که می شود، در حال حاضر کاربران اینترنت و فضای مجازی نسبت به سال های قبل درباره ی حملات سایبری و دزدی های اطلاعاتی که هکرها انجام می دهند، آگاه شده اند. امروزه کاربران سطح دسترسی به اطلاعات خود را بالا برده اند و این در حالی است که هکرها از هر راهی برای دسترسی به این دیتا استفاده می کنند که در برخی مواقع در کارشان پیروز می شوند.

این موارد که ما می خواهیم به آنها بپردازیم به شدت حائز اهمیت هستند چون امروزه هکرها جهت دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران از نوع جدیدی از حملات با اسم “حملات سایبری بدون فایل” استفاده می کنند که مزیتی که این تکنیک برای آن ها دارد این است که بدون شناخته شدن توسط آنتی ویروس و یا فایر وال های شرکتی می توانند از آن ها عبور کنند و به دیتاها دست یابند.

این سیستمی که در حال حاضر هکرها پیش گرفته اند به شدت خطرناک است به این دلیل که آن ها می توانند هنگامی که با موفقیت وارد سیستم شخصی شما شدند، با وارد کردن یک کد و بدون گذاشتن هیچ ردپایی اطلاعات مهم و شخصی شما را به دست بیاورند و یا حتی در صورت تمایل آن ها را از بین ببرند یا هر کار دیگری که مد نظر دارند با آن ها انجام دهند، به عنوان نمونه هکرها می توانند به بخشی همچون windows management دسترسی پیدا کنند.

اگر چه سیستم های ضد هک روز به روز قوی تر می شود ولی در کنار این پیشرفت هکرها نیز راه های مختلفی را برای دسترسی به دیتاها پیدا می کنند.

با این حال ما می بایست راه های نفوذ این هکرها را تا جایی که می توانیم به خوبی شناسایی و حفظ کنیم. رمزگذاری فشرده و با کیفیت بالای اطلاعات شخصی و یا نصب آخرین نسخه های آنتی ویروس و به روزرسانی منظم آن ها می تواند یکی از راه های پیش رو در جهت محافظت سیستم در برابر این نفوذها باشد ولی این راه کارها به تنهایی نمی تواند جلو هک شدن سیستم ها را بگیرد می بایست در این باره اطلاعات خود را افزایش دهیم تا بتوانیم با این مشکل رو به رو شویم.

بیشتر بخوانید  سیستم مالی ترکیه توسط هکر های کره ی شمالی مورد هدف قرار گرفت

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حملات سایبری هکرها با شیوه های جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *