حل مشکل یکطرفه شدن همراه اول

همراه اول

یکطرفه شدن همراه اول | یکی از ضروری ترین ابزارهایی که این روزها در کنار بشریت موجود می باشد، گوشی تلفن همراه است و افراد از آن برای برقراری ارتباطات با یکدیگر استفاده می نمایند. در این میان باید کمی به نسبت به این موضوع نیز دقت نمود که ممکن است به دلیل پرداخت نکردن قبض سیمکارت و یا عدم تکمیل بودن مدارک سبب یک طرفه شدن خط شما و یا مسدود شدن آن می گردد. در ابتدا تصمیم داریم مواردهایی که ممکن است سبب مسدود سازی و یا یکطرفه شدن سیمکارت شود را برای شما نام ببریم.

  • مشکل در مدارک شناسایی صاحب سیمکارت
  • وارد نمودن اشتباه رموز شارژ و یا PUK کد سیم کارت به صورت مکرر
  • درخواست حضور خود مالک جهت مسدود کردن سیمکارت و تماس های ورودی و خروجی
  • سوختن و غیرغعال نمودن سیم کارت توسط مالک سیمکارت
  • استفاده نکردن طولانی مدت از سیمکارت مدنظر که سبب تعلیق دائم سیمکارت می گردد

حل مشکل یکطرفه شدن همراه اول با مراجعه به دفاتر پیشخوان

برای برطرف کردن مشکل سیم کارت خود بهترین گزینه مراجعه ی حضوری  به دفاتر پیشخوان و یا نمایندگی های رسمی همراه اول می باشد. توجه داشته باشید به منظور انجام چنین کاری نیاز به حضور مالک و ارائه مدارک و مشخصات فرد مانند کارت ملی و … می باشد ، با استفاده از این روش مراحل رفع یک طرفه شدن سیم کارت توسط متصدیان مربوطه انجام می گردد.

همراه اول

حل مشکل یکطرفه شدن همراه اول با دریافت سیمکارت جدید

یکی از دلایل قفل شدن سیم کارت های همراه اول سوختن سیم کارت ها می باشد، یک طرفه شدن سیم کارت به دلایلی مانند دریافت سیم کارت جدید ، وارد کردن PUK اشتباه و … نیز می باشد، شما به راحتی می توانید با مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا نمایندگی های مجاز همراه اول اقدام به سوازندن سیم کارت های قبلی و یا دریافت فوری سیم کارت جدید نمایید.

همراه اول

حل مشکل یکطرفه شدن همراه اول با گذشت مدت زمان مشخص

در شرایطی که از سیم کارت های اعتباری اپراتور همراه اول استفاده می نمایید و به منظور افزایش اعتبار خط خود چندین بار رمز شارژ خود را اشتباه وارد کرده اید، سیم کارت شما یک طرفه خواهد شد و قابلیت وارد کردن شارژ جدید را نخواهید داشت  در این شرایط اساسا پس از گذشت یک مدت زمان معین (۱۲ تا ۲۴ ساعت) سیم کارت شما دوابره قابلیت ارسال رمز را خواهد یافت ولی شما می توانید با استفاده از اینترنت اقدام به شارژ مستقیم سیمکارت خود به منظور حل فوری این مسئله نمایید و در صورتی که پس از گذشت زمان مشخص همچنان در شماره گیری و ارسال پیام با مسئله روبرو شدید قطعا با قسمت پشتیبانی خدمات اپراتور همراه اول تماس حاصل نمایید تا مشکل مورد نظر را بررسی و حل نمایند.

بیشتر بخوانید  افزایش تعرفه مکالمات ایرانسل و همراه اول

همراه اول

تماس با شماره تلفن های 9990 و یا 09129990

در صورتی که مشترک خطوط دائمی و یا اعتباری اپراتور همراه اول هستید به منظور رفع مسدودی سیم کارت خود می توانید با پشتیبانی همراه اول توسط شماره 9990 از خطوط همراه اول و یا شماره 09129990 از سایر خطوط ارتباط برقرار نمایید و مراحل رفع یک طرفه شدن سیم کارت همراه اول را با ارائه مشخصات طی کنید. دقت کنید که احتمالا فرآیند رفع یکطرفه سازی خط همراه اول چند ساعت تا یک روز زمان ببرد.

 

مطالب مرتبط 

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

3.4/5 - (9 امتیاز)

نظرات در مورد : حل مشکل یکطرفه شدن همراه اول

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام
    همراه اول احتراما در استخدام اپراتور ودیگر عوامل مرتبط با کار از افراد مسلط و متخصص ومتبحر با حقوق خوب بعمل آورید .خط من ۲۴ ساعته یک طرفه شده با وجود اینکه بدهی خط را تقسیط کردم و دوقسط اول و دوم را هم زمان پرداخت کردم .ولی با تماسهای مکرر با ۹۹۹۰ اپراتورها با شنیدن مشکل پیش آمده برایم یا راهنمایی تکراری یا به همدیگه ارجاع دادند .و مشکلی حل نشده …..چرا چرا چرا چرا بی اعتمادی بی توجهی

  2. چرا وقتی هیچ بدهی ندارم برا من پیام اومده به خاطر پر شدن سقف بدهی میاندوره خط شما یک طرفه شد

  3. اقا یه ذره ادم باید چی میگین شماها داشته باشه……
    یه ۱۲ گیگ میخوای تشویق کنی …
    تنبیه میکنی
    میخوای عرضه عرضه بفهمی
    جناب ریاست اینطوری کشف نمیکنند
    دستی …..
    دستاورد ماشالللله
    به مال من مال منه رسیدیم
    مال شماست نه …..
    نه جونم
    ۱۲ گیگ درست بده
    ۲تا ۷چی درسته من نخواستم
    ………..