حذف 173 بازی کمپانی ولو از استیم

کمپانی ولو

کمپانی ولو که در زمینه تولید بازی های نینتندو شهرت فراوانی دارد، بازی های شبکه ی استیم را حذف کرد. رئیس شرکت دلیل حذف این بازی ها را سو استفاده سازندگان بیان کرد. هدف همه بازی ها تحت عنوانSilicon Echo ، چیزی به جز کلاه برداری و دزدی کارت های مجازی استیم نبوده و با استفاده از بازی هایی که در این شبکه راه اندازی کرده اند از سیاست ها و عضو های این شبکه سرقت کرده اند.

بنا به آن چه که در وب سایت Polygon منتشر شد، بعضی از طراحان و سازندگان بازی، به منظور کاهش هزینه ها برای طراحی و ساخت بازی ها از موتور بازی ساز یونیتی که دارای نمونه کارهای آماده بوده استفاده می کنند. این امر به آن معنا است که افراد ناشی با استفاده از موتور بازی ساز، با هزینه های کم تر و در مدت زمان کوتاه تری می توانند بازی ها و شخصیت های ویدئویی جدیدی ایجاد کنند و پس از اتمام کار آن ها را در شبکه استیم معرفی کرده و می فروشند حتی بعضی از این بازی ها مثل Clickey یا Grim Banana  دارای گزینه دانلود رایگان بوده و کاربر هیچ گونه هزینه ای بابت نصب و دانلود بازی نمی پردازد.

هدف تعداد بسیاری از این طراحان جمع آوری و به دست آوردن کارت های مجازی شبکه استیم است. این افراد پس از به دست آوردن این کارت ها، آن ها را در مارکت استیم به فروش می رسانند. هر چند که قیمت این کارت ها کم است (چیزی حدود 25 سنت)، اما تعداد افرادی که از این روش برای به دست آوردن کارت استفاده کردند، در طول زمان افزایش یافت و با روی هم جمع شدن این مبلغ های کم باعث ضرر مالی چشم گیری برای شرکت ولوو شد.

شرکت ولو برای مبارزه با این افراد و جلوگیری از ضررهای بیشتر، 173 بازی را در مدت زمانی کم تر از یک روز، از شبکه استیم حذف کرد و کلیه عناوین و بازی ها را تقلبی و نا معتبر خواند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تعداد کاربران استیم رکورد دار شد

نظرات در مورد : حذف 173 بازی کمپانی ولو از استیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *