حذف ویروس های جدید اندروید (ابزار های کلیدی)

ویروس های جدید اندروید

برخی از کاربران گوشی های اندرویدی معتقدند که گوشی های آن ها سرعتشان کاهش یافته و ویروسی شده است . نمی دانند که برای مقابله با ویروس گوشی هوشمند خود چه می توانند بکنند؟ به طور کلی گاهی اوکقات این ویروس ها به دلیل برخی از تبلیغاتی است که ممکن است بخواهند به شما بقبولانند که گوشی شما ویروسی شده است اما اینطور نیست و فقط یک بهم ریختگی را در گوشی شما ایجاد می کنند.

تنها روش ورود ویروس به دشتگاه شما نصب اپلیکیشن های نامعتبر می باشد، اگر دستگاه شما تاکنون ویروسی نشده است حتما از این پس نیز مراقب باشید و تمامی اپلیکیشن های خود را از Play Store دانلود نمایید تا نسبت به ویروسی بودن یا نبودن آن ها اطمینان داشته باشید. اگر بخواهید از طریق اپلیکیشن با این ویروس ها مقابله نمایید، چند آنتی ویروس مناسب وجود دارد که می توان Avast و Lookout و همچنین ویروس کش قدرتمند VirusTotal نیز می تواند به شما کمک زیادی بکند.

روشی ساده برای حذف ویروس های اندرویدی

  • گوشی خود را در حالت Safe Mode قرار دهید. (برای انجام این کار گوشی خود را خاموش کنید و در زمان روشن کردن دکمه پاور گوشی را همزمان با دکمه های ولوم نگه دارید تا دستگاه شما روی Safe Mode بالا بیاید)گ

ویروس های جدید اندروید

  • در این قسمت وارد Settings در حالت Safe Mode شده و Apps را انتخاب نمایید و در داخل برنامه ها بررسی کنید و اپلیکیشن ویروسی را حذف نمایید.

ویروس های جدید اندروید

  • بر روی اپلیکیشن مورد نطر کلیک کرده و گزینه ی Uninstall را انتخاب نمایید. اما گاهی اوقات ممکن است با حالتی مواجه شوید که این گزینه وجود نداشته باشد!

ویروس های جدید اندروید

  • از Apps خارج شوید و به مسیر  Settings> Security> Device Administrators رفته که در این قسمت می توانید تمام اپلیکیشن های سمت ادمین را مشاهده نمایید و به راحتی برای حذف برنامه تیک کنار اپلیکیشن را برداشته و گزینه ی Deactivate را انتخاب نمایید. هم اکنون وارد Apps شده و آن را Uninstall نمایید.

ویروس های جدید اندروید

  • در نهایت گوشی خود را Restart کنید تا دوباره همه چیز به حالت اولیه بازگردد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حذف ویروس های جدید اندروید (ابزار های کلیدی)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *