حجم باتری آیفون های جدید اپل

آیفون های جدید اپل

ظرفیت باتری آیفون های جدید اپل | همانطور که می دانید اخیرا کمپانی اپل از سری جدید آیفون های خود رونمایی به عمل آورد و بسیاری از طرفداران کوپرتینویی ها را خوشحال کرد. اکنون زمان آن رسیده است که ببینیم کمپانی اپل چه تغییراتی در میزان باتری آیفون های خود نسبت به نسل قبلی ایجاد نموده است و با پرچمداران کمپانی های دیگر چه تفاوت هایی دارد؟!

ظرفیت باتری آیفون های 2018

آیفون های جدید اپل که با نام های XS Max ،XS و XR شناخته می شوند اخیراً گواهینامه های لازم را از رگولاتوری های چینی دریافت نموده اند و در طی مستندات ارائه شده از سوی کمپانی اپل، ظرفیت باتری هر گوشی هوشمند نیز به چشم می خورد. مسئله ای که در هیچ کدام از وب سایت رسمی اهالی کوپرتینو به آن اشاره نشده است. بر اساس تصاویر افشا شده، باتری آیفون XS Max دارای ظرفیتی برابر با 3174 میلی آمپر ساعت می باشد و همین اعداد و ارقام برای مدل های XS و XR به ترتیب برابر با 2658 و 2942 میلی آمپر ساعت می باشد.

آیفون های جدید اپل

آیفون XS Max به طور خاص بیشترین میزان ظرفیت باتری را در بین تمامی گوشی های آیفون که تا به امروز روانه بازار شده اند، دارد ولی جالب اینجاست که بر اساس گفته های کمپانی اپل، آیفون XR طول عمر باتری بیشتری از دو گوشی نسل قبلی اپل داشته و تقریبا یک ساعت و نیم بیشتر از آیفون 8 پلاس شارژ نگاه می دارد. نکته ی مهم دیگر این است که باتری آیفون XS کمی از باتری آیفون X کمتر است؛ آیفون X سال قبل از یک باتری 2716 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که اکنون به 2658 میلی آمپر ساعت در مدل XS کاهش پیدا کرده است.

آیفون های جدید اپل

باید به این نکته توجه داشت که ظرفیت باتری به تنهایی سبب افزایش طول عمر باتری نمی گردد. بهینه سازی نرم افزاری، مدیریت موثر میزان مصرف انرژی قطعات داخلی گوشی هوشمند و همچنین رزولوشن و میزان روشنایی صفحه نمایش نیز نقشی اساسی در کاهش یا افزایش طول عمر باتری ایفا می نماید. به هر حال هنوز باید تا زمان عرضه رسمی سه گوشی هوشمند منتظر بمانید و به بررسی عملکرد باتری آن ها در شرایط واقعی پرداخت که معمولا مقداری با آنچه کمپانی های تولیدکننده ادعا می کنند، تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید  ایمیل کمپانی اپل به کاربرانی که موفق به پیش خرید آیفون X نشده اند

آیفون های جدید اپل

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حجم باتری آیفون های جدید اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *