گوگل حالت محرمانه Gmail را برای همه در ماه ژوئن توزیع خواهد کرد

Gmail یکی از سرویس های رایگان بوده که به کاربران خود برای ایمیل فضای رایگان ارائه میدهد. کمپانی گوگل به تازگی برای توسعه این برنامه تلاش های بسیار کرده است. گوگل چندی پیش اعلام که در اوایل سال جاری، یعنی در تاریخ 24 ژوئن سال 2019 برای برنامه جیمیل (Gmail) حالت محرمانه ارائه خواهد داد. این حالت محرمانه از جیمیل بعد از چند ماه آزمایش بتا در تاریخ ذکر شده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با وجود اینکه گوگل حالت محرمانه Gmail را برای همه در ماه ژوئن توزیع خواهد کرد، کاربران بسیاری نسبت به آن واکنش نشان داده اند.

گوگل حالت محرمانه Gmail را برای همه در ماه ژوئن توزیع خواهد کرد

ویژگی های حالت محرمانه Gmail که به زودی توزیع خواهد شد

از آنجایی که گوگل حالت محرمانه Gmail را برای همه در ماه ژوئن توزیع خواهد کرد، شاید بهتر باشد با این ویژگی بیشتر آشنا شوید. اگر چه حالت محرمانه به صورت پیش فرض شده روی اکانت Gmail شما تنظیم می شود، اما اگر اکانت شما توسط ادمین مدیریت می شود، او باید تصمیم بگیرد که از این حالت محرمانه استفاده شود یا نه. به همین خاطر برای فعال و غیر فعال کردن آن در برنامه تنظیماتی وجود داشته که به صورت زیر می باشد :

G Suite / Settings for Gmail / User setting

حالت محرمانه Gmail برای ارسال پیام های حاوی اطلاعات حساس بسیار لازم بوده و وجودش مفید است. این ویژگی جدید به کاربران این امکان را میدهد تا تاریخ انقضای پیام خود را مشخص کنند، اما نمیتوانند پیام هایی که قبلا ارسال شده اند را لغو کنند. علاوه براینها، زمانی که حالت محرمانه فعال می شود، گیرنده قابلیت این را ندارد که پیام را به کسی منتقل کرده و یا کپی و دانلود کند.

به گفته گوگل، این حالت محرمانه در تاریخ 25 ماه ژوئن به تمام کاربران جیمیل (Gmail) توزیع خواهد شد اما شاید 3 روز طول بکشد تا همه بتوانند آن را ببینند.

ویژگی های حالت محرمانه Gmail که به زودی توزیع خواهد شد

شما در مورد این ویژگی چه فکر میکنید؟ آیا این حالت به حفظ اطلاعات محرمانه در ایمیل ها کمک می کند؟ گوگل حالت محرمانه Gmail را برای همه در ماه ژوئن توزیع خواهد کرد، شما میتوانید تا آن زمان دیدگاه های خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید  آموزش حذف اکانت جیمیل (Gmail )

منبع : phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوگل حالت محرمانه Gmail را برای همه در ماه ژوئن توزیع خواهد کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *