کتاب خوان های رنگی

به تازگی شرکت E-Ink که به خاطر کتاب خوان های الکترونیکی کم مصرفش مشهور شده از فناوری جدید خود تحت عنوان ACeP رو نمایی کرده است.

نماشگر های اولیه این شرکت حاوی ریز کپسول هایی مجهز به رنگ دانه های سیاه وسفید در زیر نمایشگر بودند.این ریز کپسول ها در درون محلولی بی رنگ و شفاف شناور بودند که با اعمال میدان الکتریکی از زیر این ریز کپسول ها متناسب با تصویر مرتب می شدند و تصویری سیاه و سفید را ایجاد می کردند.

اما اکنون کارشناسان این شرکت آرایه های فیلتر رنگی را یا همان CFA مختلفی را روی صفحه نمایش قرار دادند و همچنین به ریز کپسول ها علاوه بر رنگ های سیاه و سفید رنگ دانه های دیگری نیز اضافه شده.البته مقامات E-Ink جزییات زیادی از فناوری جدیدشان اعلام نکرده اند اما گفته اند که هر  پیکسل از نمایشگر های جدیدشان می تواند تمام طیف های رنگی را نشان دهد.

شرکت E-Ink تنها مشغول به ساخت و طراحی کتاب خوان های کم مصرف نیست بلکه هدفی بزرگتر دارد و می خواهد کل بازرا را با محصولات کم مصرفش تصاحب کند.

اما چگونه؟ این شرکت در زمینه های ساخت تابلو های شهری ، همچنین علائم متغیر راهنمایی و رانندگی و همچنین ساعت ها و پنل های دیواری و…. فعالیت دارد و در هر عرصه ای فناوری های نوین و کارامد خوبی ارائه کرده است.

به همین منظور برای خرید کتاب خوان های این شرکت باید مدتی را صبر کنید چرا که این شرکت در حال حاضر توجه خود را بر روی موارد گفته شده متمرکز کرده است.

نظر شما در رابطه نمایشگر های جدید این شرکت چیست؟

4.4/5 - (9 امتیاز)

نظرات در مورد : کتاب خوان های رنگی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *