جشنواره تخفیف mynokia

mynokia

سایت my nokia به دلیل نزدیک شدن عید نوروز یک تخفیف بزرگ برای کاربران و خریداران خود در نظر گرفته است. این سایت که سایت و منبع اصلی و تخصصی انتشار اخبار مرتبط به محصولات نوکیا و اطلاع رسانی درباره تولیدات جدید و جشنواره ها و تخفیف های این شرکت می باشد , طی یک اعلامیه ای از یک قرعه کشی بزرگ خبر داد. در این قرعه کشی افرادی از تاریخ ۱ اسفند ماه سال جاری  تا تاریخ ۲۹ اسفند از این سایت خریدی از محصولات نوکیا انجام دهند , نام آن ها در این قرع کشی ثبت شده و در صورت برنده شدن می توانند کل مبلغ پرداختی خود را پس بگیرند , یعنی از یک تخفیف 100 درصد بهره‌مند خواهند شد.

این سایت در ادامه گفت , این قرعه کشی به صورت زنده در تاریخ 22 فروردین سال 97 انجام خواهد و به سه از نفر کاربران , مبلغی تا سقف ۱ میلیون تومان بر گردانده خواهد شد. می توانید به طور مستقیم از سایت یا از طریق اینستاگرام این قرعه کشی را به صورت زنده تماشا کنید.

افرادی که در این مدت از محصولات نوکیا خریداری می کنند , در کنار محصول خود یک کارت قرعه کشی نیز دریافت می کنند که عددی چهار رقمی روی آن مشاهده می شود. این اعداد منحصر به فرد بوده و در روز قرعه کشی بر اساس آن ها 3 برنده خوش شانس مشخص خواهند شد. یکی از ویژگی های جالب و خوبی که شرکت نوکیا برای کاربران خود و حضور آن ها در قرعه کشی در نظر گرفته است این است، افرادی که به صورت اقساطی از محصولات این شرکت خریده اند , می توانند در این قرعه کشی شرکت کنند اما باید کلیه اقساط خود را تا پایان اسفند ماه ( 29 اسفند ) به صورت کامل تسویه نمایند.

یکی دیگر از ویژگی های جالب این است که نیاز نیست حتما وسیله ای از محصولات گران قیمت بخرید , حتی اگر از لوازم جانبی نوکیا نیز خریداری کنید در این قرعه کشی شرکت داده می شوید , تصورش را بکنید با خرید یک وسیله جانبی , مهم نیست چه قیمتی باشد , در قرعه کشی یک گوشی یک میلیون تومانی برنده شوید! همه محصولاتی که در این مدت به فروش می رسند دارای برگه ضمانت یک ساله بوده و قبل از خرید می توانید از مشاوران شرکت به صورت کاملا رایگان , راهنمایی های مورد نیاز را دریافت کنید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جشنواره تخفیف mynokia

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *