جزئیات تازه از OnePlus 9RT منتشر شد

جزئیات تازه از OnePlus 9RT منتشر شد

وان پلاس در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند OnePlus 9RT را معرفی کرد. گوشی شبه پرچمداری که مشخصات کلیدی قابل توجهی داشته و دارای طراحی بهبودیافته نسبت به مدل پیشین است.

OnePlus 9RT یکی از دستگاه های جدیدی است که این هفته عرضه می شود. این گوشی نسخه قوی تری از OnePlus 9R است که در نیمه اول سال معرفی شد. پیش از معرفی ، OnePlus برخی از ویژگی های جدید و ارتقاء تلفن را تأیید کرده است.

OnePlus 9RT از Warp Charge 65T پشتیبانی می کند ، نسخه سریعتر Warp Charge 65 که در OnePlus 9R موجود است. این گوشی به وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو ملحق می شود که اوایل امسال با پشتیبانی Warp Charge 65T عرضه شدند.

فناوری جدید شارژ سریع ، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی داخل گوشی را در عرض 29 دقیقه از خالی تا کامل شارژ می کند ، در حالی که 39 دقیقه ای که با استفاده از Warp Charge 65 طول می کشد.

سازنده همچنین فاش کرده است که OnePlus 9RT از RAM مجازی پشتیبانی می کند. کاربران حداکثر 7 گیگابایت رم مجازی در کنار 8 گیگابایت یا 12 گیگابایت رم LPDDR5 که تلفن با آن حمل می شود ، خواهند داشت.

OnePlus 9RT همچنین دارای سیستم خنک کننده بهبود یافته ای است که شامل صفحه خنک کننده با مساحت 19067.44 میلی متر مربع است که وان پلاس ادعا می کند نه تنها بزرگترین گوشی در تمام تلفن های آن تا کنون است ، بلکه مشابه آنچه در یک تبلت پیدا خواهید کرد.

سایر ویژگی های تایید شده شامل پردازنده Snapdragon 888 ، RAM LPDDR5 ، حافظه UFS 3.1 ، صفحه نمایش 120 هرتز سامسونگ E4 و ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعت است. این تلفن دارای سه دوربین عقب است که شامل یک دوربین سونی IMX766 50 مگاپیکسل است. طبق نشتی ، این گوشی به جای Android 12 در چین ، ColorOS12 را بر اساس اندروید 11 اجرا می کند. نسخه ای که در خارج از چین راه اندازی می شود باید OxygenOS 12 را اجرا کند.

OnePlus 9RT در 13 اکتبر عرضه می شود و در 19 اکتبر در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید  وان پلاس اوپن بزودی آپدیت اندروید 14 دریافت می کند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جزئیات تازه از OnePlus 9RT منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *