جذب سرمایه استادکار از هلدینگ چند رشته ای گروه اقتصادی کرمان خودرو

استاد کار

به گزارش زوم تک به نقل از روابط عمومی استاد کار  تفاهم نامه همکاری بین گروه اقتصادی کرمان خودرو به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های چند رشته ای کشور و شرکت دانش بنیان «استادکار» به عنوان رهبر استارتاپ های خدمات آنلاین به امضا رسید.

هلدینگ چند رشته ای گروه اقتصادی کرمان خودرو و استادکار طی مذاکراتی که در سال 99 و در شرایط شیوع کرونا داشتند، تفاهمنامه ای را به امضا رساندند که بر اساس آن این مجموعه بر روی «استادکار» سرمایه گذاری می‌کند.

مدیرعامل استادکار در خصوص سرمایه گذاری هلدینگ چند رشته ای گروه اقتصادی کرمان خودرو بر روی این استارتاپ گفت:«ما دو سال پیش همه چیز را از نو شروع کردیم و رشد قابل ملاحظه ای داشتیم که مجموعه ای مثل گروه اقتصادی کرمان خودرو مجاب شود در استادکار سرمایه گذاری کند. این اتفاق بدون تیم منسجمی که داریم ممکن نبود».

وی در مورد اینکه چطور از این سرمایه استفاده خواهند کرد گفت:«این سرمایه صرف توسعه زیرساخت های استادکار خواهد شد و موجب رشد سریعتر ما در آینده ای نزدیک می شود».

مدیرعامل استادکار با بیان اینکه استراتژی درست و پشتوانه مناسب به همراه تیم عالی فرمولی برای موفقیت است ادامه داد:«در این مدت افرادی که سال ها تجربه استارتاپی در کشور داشتند زمام امور را به دست گرفتند که نتیجه آن موفقیت استادکار تا اینجا بوده است. البته این تازه آغاز ماجرا برای ماست».

وی با بیان اینکه در شرایط اقتصادی امروز، سرمایه در دسترس استارتاپ ها متاسفانه کم شده است، گفت:«اضافه شدن یک شرکت سهامی عام روی یک شرکت استارتاپ یعنی مانع ذهنی برای پذیرفته شدن استارتاپ ها برداشته شده است».

محمدحسین اسلامیان رئیس هیئت مدیره استادکار با بیان اینکه استارتاپ ها بخش جدی از اقتصاد کشورند گفت:«ما خوشحالیم که توانستیم اعتماد مجموعه پر قدرتی مثل گروه اقتصادی کرمان خودرو را جلب کنیم و پرچم سرمایه گذاری صنایع مادر در استارتاپ ها  را برای آنها به جلو ببریم. ایمان داریم که  این دست مشارکت ها طی سال های آینده بیش از این اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: «امروز معنی استارتاپ ها از شرکت های ضعیف کوچک تغییر کرده است و توانسته اند ارزش خود را به سهامداران و سرمایه گذاران و جامعه ثابت کنند و بخش جدی از اقتصاد کشورند».

حامد شادکام مدیرعامل گروه اقتصادی کرمان خودرو درخصوص جزییات این تفاهم نامه سرمایه‌گذاری بیان کرد: «با توجه به پیشینه موفق صنایع خودروسازی کرمان در صنعت خودروسازی و با در نظر داشتن آینده روشن حوزه استارتاپ ها تصمیم گرفتیم تا در این حوزه وارد شویم و مصمم هستیم تا آینده را به کمک تکنولوژی های جدید و شرکت های پیشرو در این حوزه تضمین کنیم».

وی با اشاره به حضور صنایع بزرگ در استارتاپ ها در کشورهای توسعه یافته  افزود: «حضور چشمگیر کسب و کارهای تکنولوژی محور در بورس های بزرگ دنیا بیانگر آن است که حضور شرکت های سهامی عام در استارتاپ ها می تواند یکی از راه های اصلی به سمت پیشرفت اقتصادی کشور باشد و به نظر می رسد این اتفاق موجب ورود شرکت های بورسی و اقتصادی بزرگ به حوزه استارتاپ ها شود تا از این منظر بستر رشد شرکتهای استارتاپی فراهم گردد و سهامداران در منافع رشد سریع این سرمایه گذاری ها ذینفع باشند ».

استادکار پلتفرم خدماتی برای انجام کارهای مربوط به خانه، ساختمان و خودرو است که رهبر این بازار محسوب می شود. در استادکار مشتریان سفارش خود را در اپلیکیشن ثبت می کنند و متخصصان در سوی دیگر برای انجام کارها اعلام آمادگی می کنند و استادکار پل ارتباطی بین این دو است. به گفته مسئولین این اپلیکیشن، تاکنون بیش از 150 هزار متخصص مختلف در زمینه های خدماتی متنوع در این پلتفرم ثبت نام کردند و مورد بررسی قرار گرفته اند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جذب سرمایه استادکار از هلدینگ چند رشته ای گروه اقتصادی کرمان خودرو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *