جدید ترین گوشی هوشمند با برند جدید شیائومی

جدید ترین گوشی هوشمند

جدید ترین گوشی هوشمند با برند جدید شیائومی : در بین گوشی های هوشمند که دربازار عرضه میشود شاید مهمترین رکن خوب یا بد بودن  انها استفاده از نوع سخت افزاری باشد . زیرا که این نوع از گوشی های هوشمند نیاز به سخت افزاری قوی دارند تا علاوه بر رضایت کاربر طول عمر خود در عرصه رقابت را افزایش دهند از این رو در سال 2013 کمپانی شیایومی  پرچمدار جدید خود به نام m13 را ارایه کرد و یکی از قویترین و بهترین اپشن سخت افزاری را در ان قرار داد که توجه خیلی از مردم رابه خود جذب کرد .

حال این کمپانی در نظر دارد که در گوشی جدید محصول 2014 خود که جانشین mi13به نام mi13s شناخته میشود از  سخت افزار به مراتب بهتر و قوی تر HIGH-END استفاده کند .

هنوز تصاویر این گوشی منتشر نشده و این عکس از سری قبلی محصولات کمپانی می باشد.

جدید ترین گوشی هوشمند
جدید ترین گوشی هوشمند

به نظرکارشناسان اگر این کمپانی به ارتقای سخت افزاری و نرم افزاری خود به چنین شکلی ادامه دهد حتما در اینده نزدیک یکی از نخستین های برند گوشی در بازارهای گوشی هوشمند خواهد شد حال به مشخصات فنی این گوشی میپردازیم:

گوشی جدید MI13S این کمپانی دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی 1080P است . همچنین این گوشی یکی از بهترین پردازنده های حال حاضر جهان را درخود جای داده که کوالکام اسنپدراگون MSM8974-AC 801 با فرکانس 2.5 گیگاهرتزی چهار هسته ای است این پردازنده به نوعی همان پردازنده گلکسی اس5 سامسونگ میباشد این گوشی درای حافظه رم 3 گیگابایتی میباشد که در نوع خوب خوب است .این گوشی دارای کاور سری اس روی صفخه نمایش خود دارد که باعث مقاومت و ضد خش شدن این صفخه نمایش میشود.

 در مورد دوربین باید ذکر کرد که این گوشی هوشمند دارای دو دوربین میباشد که یکی در پشت با 13 مگاپیکسل و دیگری در جلو آن قرار گرفته که 8مگاپیکسل میباشد و این باعث میشود ویدیو تماس با کیفیت تری ارایه شود . این دستگاه دارای اخرین سیستم عامل اندروید یعنی کیت کت را دارد که از این حیث دردرجه عالی قرار دارد.

منبع:xda-developers 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جدیدترین گوشی هوشمند هواوی : هواوی اسند پی 7

نظرات در مورد : جدید ترین گوشی هوشمند با برند جدید شیائومی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *