جدیدترین تصویر و اطلاعات گوشی هوشمند پیکسل 5 گوگل

گوگل

شرکت گوگل در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند شبه پرچمدار پیکسل 5 را معرفی کند. برخلاف سال های گذشته که سری پیکسل با مشخصات پرچمدار راهی بازار می شدند، اما این بار گوگل برای فروش بیشتر و موفقیت سری پیکسل، تنها آنها را با مشخصات میان رده پریمیومی عرضه می کند. گفته شده دو گوشی هوشمند پیکسل 5 و 4a نسخه 5جی در یک زمان معرفی و عرضه می شوند. دیگرقرار نیست شاهد معرفی دو تلفن هوشمند پیکسل 5 و 5 ایکس ال باشیم. زیرا گوگل تصمیم گرفته به حذف نسخه ایکس ال بپردازد و پردازنده رده میانی هم که به پشتیبانی شبکه 5جی می پردازد، بپردازد.

به تازگی @OnLeaks توییتر همیشه اطلاعاتی درباره اسمارتفون های آینده فاش می کند و تصاویر رندری را در اختیار طرفداران قرار می دهد، به تازگی تصویر رندر شده پیکسل 5 را منتشر کرد. تصاویری که احتمالا حقیقی باشند و در نسخه نهایی چنین طراحی شاهد باشیم. پیکسل 5 دارای دوربین عقب مربعی سه گانه با ماژول کم ضخامت بوده و صفحه نمایشی با دوربین سلفی حفره ای دارد. طراحی که گوگل برای پیکسل 5 در نظر گرفته بیشتر شبیه مدل های میان رده است و از آنجایی که با یک مدل رده میانی رو به رو هستیم، پیکسل 5 هم چنین است.

گوگل

تاکنون شایعات بسیاری درباره پیکسل 5 منتشر شد و در اخرین گزارش تصویر رندر شده انتشاریافته که گویی باید جدی دانست. گذشته از آن در بخش سخت افزاری باید به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 765 نسخه 5جی، حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، باتری 3080 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 15 واتی، صفحه نمایش اولد با سایز 6 اینچی 90 هرتز و سیستم عامل اندروید 11 اشاره کرد. مشخصاتی که در پیکسل 5 به کار گرفته شده آن را به مدلی کم نظیر تبدیل ساخته است. پیکسل 5 میان رده برجسته ای بوده که ویژگی های بزرگ در ان تعبیه شده است.

وضوح نمایشگر آن FHD+ خواهد بود و پورت USB-C هم در کار است. جک 3.5 میلیمتری هم در کار بوده که برخلاف گوشی های هوشمند دیگر حذف نشده است. مشخصات کلیدی قابل توجهی در پیکسل 5 قرار است به کار گرفته شود اما باید بیان داشت که این مشخصه ها میان رده هستند و برخلاف سال های گذشته قرار نیست پرچمداری را شاهد باشیم. گوگل درصدد بوده محصولی قابل قبول پاییز امسال معرفی کند. در اخباری مرتبط گفته شده پیکسل 5 در سپتامبر معرفی و اکتبر عرضه می شود.

بیشتر بخوانید  گوگل Tensor G5 احتمالا توسط TSMC ساخته می شود

بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه شرکت گوگل برای پیکسل 5 و نسخه های دیگر چیست.

منبع

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جدیدترین تصویر و اطلاعات گوشی هوشمند پیکسل 5 گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *