جدیدترین بازی های 2017

محبوب ترین بازی ها

بازی های زیادی وجود دارند که می توانند ساعت ها کاربران را سرگرم کنند و توانسته اند در بین کاربران محبوب باشند ؛این روزها دیگر کمتر فرصتی پیش می آید که کاربران بتوانند به صورت فیزیکی به بازی بپردازند به همین دلیل سعی می کنند از بازی های جذاب استفاده کنند تا بتوانند در فرصت های آزاد خودشان را با بازی سرگرم کنند . مراسم E3 2017 با تمام سختی ها و پستی بلندی هایش به پایان رسید. در این مراسم شاهد معرفی بهترین و جدیدترین بازی های 2017 بوده ایم که در ادامه به آنها اشاره شده است. با زوم تک همراه باشید. 

 

Starlink: Battle For Atlas

بهترین بازی های 2017

بازی Starlink: Battle for Atlas را می توان ترکیبی از  دو بازی Mass Effect و No Man’s Sky بدانیم.در این بازی المان های تخیلی و خشنی به چشم می خورد که می تواند آن را برای کاربران جذاب کند.در این بازی امکان استفاده افزونه های فیزیکی جانبی برقرار می باشد.

به عنوان مثال در این بازی کاربران می توانند با خرید یک افزونه فیزیکی به شکل یک سفینه فضایی توانایی خاصی در بازی بدست بیاورند.تا کنون مشخصه ها زیادی در مورد این بازی منتشر نشده است و فقط به احتمالا تاریخ عرضه آن سال 2018خواهد بود. 

 

Super Lucky’s Tale

این بازی در وصف یک بازی معما بر انگیز است که کاربران در این بازی به کشف تجربه های تهاجمی شخصیت ها و کاراکترهای بازی می پردازند.این بازی برای کنسول ها و هدست‌های واقعیت مجازی (VR) عرضه می شود.سازندگان این بازی گفته اند این بازی قرار است حدفاصل یک فیلم سینمایی و بازی ویدئویی می باشد که سبب می شود یک تجربه هیجان انگیز و عجیب در دنیای واقعیت مجازی برای کاربر پر شود. 

Super Lucky’s Tale

هنوز برای انتشار این بازی تاریخ دقیقی ارائه نشده است اما آنگونه که به نظر می رسد در بهار سال2018 قرار است بازی ارائه گردد البته کمپانی یوبی‌سافت گفته است برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC  به واسطه هدست‌های واقعیت مجازی PS VR، Oculus Rift و HTC Vive قابل بازی خواهد بود.

 

A Way Out

این بازی به عنوان یکی از جدیدترین بازی های است که در حال ساخت استودیو‌ای می باشد بازی Brothers: A Tale of Two Sons یکی از تجربه های موفق در کارنامه آن می باشد.

بیشتر بخوانید  بهترین گیم کنترلرها برای دیوایس های اندرویدی و آی او اس

Transference

این بازی سبک ماجراجویانه ی دارد که شما در آن نقش دو خلاف کار فراری را خواهید داشت و بازی دو نفره می باشد و باید هر دو نفر برای فرار از پلیس و خلافکاران به یکدیگر کمک کنند.

 

Yoshi

این بازی در اصل یک بازی ماجرا جویانه می باشد . این بازی قرار است در سه ماه اول سال 2018 عرضه گردد.این بازی الهام گرفته از ترکیب داستان‌های Yoshi و دنیای Yoshi Wooly  می باشد.

Transference

 

Wolfenstein II: The New Colossus

این بازی توسط استودیو MachineGames  با موتور ID Tech6 در حال طراحی و توسعه می باشدو قرار است در تاریخ 5 آبان رای پلتفرم‌های XBOX ONE , PS4 و PC عرضه گردد.

Wolfenstein II: The New Colossus

در اصل ادامه بازی Wolfenstein: The New Order است که با نام Wolfenstein II: The New Colossus به صورت رسمی در کنفرانس کمپانی Bethesda مراسم E3 2017 معرفی شد.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جدیدترین بازی های 2017

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *