مقایسه اپلیکیشن های ایرانی و خارجی ثبت نوبت پزشکی

مقایسه اپلیکیشن های ایرانی و خارجی ثبت نوبت پزشکی

وقتی به سال های گذشته و سبک زندگی خود و اغلب افراد جامعه نگاه می کنیم، متوجه می شویم که در حال حاضر سبک زندگی انسان ها بسیار با سال های قبل متفاوت شده است و اگر بخواهیم به طور کلی این مسئله را بسنجیم، می توانیم بگوییم که تا حد زیادی نیز روال زندگی انسان ها ساده تر و کم زحمت تر شده است.

تمامی این تغییرات و ساده شدن روال زندگی را مدیون تکنولوژی و پیشرفت آن هستیم. مسلما پیشرفت روز افزون تکنولوژی در آینده نیز تغییرات بسیار مهم در زندگی انسان خواهد داشت. اگر بخواهیم به یکی از مهمترین موضوعاتی که توانسته با پیشرفت تکنولوژی به انسان های زیادی کمک کند و در برخی مواقع حتی نجات دهنده جان افراد باشد، ارائه خدمات آنلاین پزشکی است.

در کشور عزیزمان نیز با پیشرفت تکنولوژی و نیاز به ارائه شدن خدمات پزشکی بر روی بستر اینترنت و اپلیکیشن های تلفن همراه، یکی ازاولین و قدیمی ترین سایت های این حوزه یعنی سایت paziresh24.com اقدام به طراحی و عرضه اپلیکیشن خود نمود. با استفاده از اپلیکیشن پذیرش 24 می توانید در هر زمان و مکانی خدمات مورد نیاز خود را با سرعت و در عرض چند بار لمس کردن صفحه تلفن همراه خود به دست آورید.

 

اپلیکیشن های ایرانی و خارجی ثبت نوبت پزشکی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

با توجه به اهمیت ساخت این گونه از اپلیکیشن های دریافت خدمات پزشکی، در سر تا سر دنیا اپلیکیشن هایی وارد بازار اپلیکیشن های پلتفرم های موبایل شدند. از آنجاییکه خدماتی که می توان بر روی بستر اینترنت و به وسیله تلفن های همراه در اختیار کاربران قرارداد شامل خدماتی مشخص می شوند می توان گفت که اپلیکیشن های ایرانی نه تنها چیزی کم از اپلیکیشن های خارجی عرضه شده ندارند، بلکه یک سر و گردن از آن ها نیز بالاتر هستند.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که برای انتخاب و استفاده از اپلیکیشن برای دریافت خدماتی مانند نوبت گیری، دریافت مشاوره به اپلیکیشن های ایرانی مراجعه نمایید. چرا که در اپلیکیشن هایی مانند اپلیکیشن پذیرش 24 که ساخت کارشناسان داخلی است، مخاطبین ایرانی هستند و پزشکان نیز از بهترین پزشکان کشور می باشند و در صورت نیاز می توانید پس از دریافت نوبت و یا دریافت مشاوره به آن ها مراجعه نمایید.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، شاکله اصلی اپلیکیشن های ارائه دهنده خدمات پزشکی یکی است و می توانید با استفاده از آن ها خدمات آنلاین پزشکی دریافت نمایید و از لحاظ مزیت های کلی که ارائه می دهند تفاوتی ندارند. در ادامه به معرفی مزیت های این روش یعنی استفاده از اپلیکیشن به جای مراجعه حضوری و روش سنتی بیشتر توضیح خواهیم داد.

مقایسه اپلیکیشن های ایرانی و خارجی ثبت نوبت پزشکی

چرا باید از اپلیکیشن ثبت نوبت پزشکی استفاده کنیم؟

استفاده از اپلیکیشن های ثبت نوبت پزشکی مانند اپلیکیشن پذیرش 24 می تواند تا حد زیادی به شما برای دریافت خدمات پزشکی مورد نظرتان کمک کند. با استفاده از این برنامه ها می توانید به راحتی و فقط با استفاده از تلفن همراه خود و بدون نیاز به خروج از محل کار و منزل نسبت به دریافت خدمات مورد نظرتان اقدام نمایید.

امکان رزرو نوبت در هر زمان و مکانی

با استفاده از برنامه های ثبت نوبت و دریافت خدمات پزشکی آنلاین می توانید در هر ساعت از شبانه روز و به صورت 7*24 (هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز) ازهرموقعیت مکانی، حتی در کشورهای خارج از ایران، اقدام به دریافت نوبت پزشکی نمایید.

دیگر نگران فراموش کردن نوبت های گرفته شده نباشید

معمولا این موضوع در بین مراجعه کنندگان به پزشکان شایع است که روز و یا ساعت نوبتی که گرفته اند را فراموش می کنند. این موضوع می تواند باعث معطلی و یا از دست رفتن نوبت گرفته شده شود. با استفاده از این اپلیکیشن ها می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی، یادآوری زمان نوبت گرفته شده را به تلفن همراه خود و اپلیکیشن بسپارید.

قابلیت تغییر زمان نوبت دهی

در صورتی که مشکلی برای شما پیش بیاید و نتوانید در زمانی که نوبت گرفته اید به مطب پزشک یا بیمارستان مراجعه کنید، می توانید در کمترین زمان ممکن نسبت به دریافت نوبت اقدام نمایید.

دسترسی به آدرس بیمارستان ها، مراکز درمانی و مطب ها

با توجه به اینکه آدرس تمامی بیمارستان ها، مراکز درمانی و مطب ها از پیش در این اپلیکیشن ذخیره شده است، امکان یافتن این مکان ها به وسیله اپلیکیشن به راحتی امکان پذیر است و حتی می توان با اتصال این برنامه به برنامه های مسیریابی تلفن همراه، این روند را ساده تر نیز نمود.

امکان مصون ماندن از بیماری های واگیردار

با توجه به اینکه اپلیکیشن های نوبت دهی می توانند به هر فرد زمان مشخصی را برای مراجعه به پزشک اختصاص دهند، دیگر نیازی نیست که افراد زودتر به محل مطب یا بیمارستان مراجعه کرده و در مطب معطل شوند و ایجاد ازدحام شود. همین ازدحام و یا به طور کلی خارج شدن های مکرر از خانه می تواند بسیار خطرناک باشد. علی الخصوص در دوره کنونی که گسترش ویروس کرونا توانسته افراد زیادی را به کام مرگ بکشاند.

امکان در خانه ماندن افراد دارای معلولیت و یا افراد مسن

با توجه به امکاناتی که این اپلیکیشن برای افراد فراهم می کند دیگر نیازی به خارج شدن افراد دارای مشکلات حرکتی به خارج از خانه جز در مواقع ضروری نیست. همین موضوع می تواند برای بسیاری از این افراد نجات بخش باشد و چه بسا باعث بهبود سریع تر روند درمان آن ها گردد.

مقایسه اپلیکیشن های ایرانی و خارجی ثبت نوبت پزشکی

امکان استفاده از نقطه نظرات دیگر استفاده کنندگان

اپلیکیشن پذیرش 24 با توجه به امکان امتیاز دهی و نظر دهی که دارد می تواند تا حد بسیار زیادی به شما برای انتخاب بهترین پزشک کمک کند.

امکان صرفه جویی در هزینه ها و زمان

با استفاده از این برنامه می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و با در خانه ماندن و خارج نشدن از خانه، نه تنها در کمترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید، بلکه نیاز به صرف هزینه های جانبی برای جابجایی تا محل مطب پزشک یا بیمارستان نیز نیستید.

استفاده از خدمات متخصص گوش و حلق و بینی و متخصص گوارش در اپلیکیشن پذیرش 24

عموما رایج ترین مشکلاتی که منجر به حضور در مطب متخصص گوش و حلق و بینی می شود مشکلات شنوایی، گوش‌درد یا عفونت گوش و احتقان بینی است که عمدتا با حضور در مطب و معاینه حضوری قابل درمان هستند.

فرایند هایی همچون میل نمودن غذا، انتقال غذا به مسیر گوارش، جذب مواد مورد نیاز برای بدن و همچنین دفع مواد زاید از مهم ترین مواردی است که بر وظیفه دستگاه گوارش می باشد. از این رو می توان به اهمیت کار پزشکان متخصص گوارش و معده پی برد.

برای استفاده از خدمات متخصص گوش و حلق و بینی و متخصص گوارش حتما به اپلیکیشن پذیرش 24 مراجعه کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مقایسه اپلیکیشن های ایرانی و خارجی ثبت نوبت پزشکی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *