توییتر ممکن است به شما اجازه دهد در آینده توییت ها را “لغو” کنید … اگر هزینه آن را پرداخت کنید

مدت هاست کاربران توییتر به دلیل قابلیت ویرایش توییت ها سر و صدا می کنند و در حالی که این شرکت در گذشته به احتمال چنین اتفاقی اشاره کرده است ، آخرین موضع رسمی آن این است که این ویژگی اجرا نمی شود. با این اوصاف ، اخیراً شایعاتی مبنی بر ورود ویژگی “خنثی سازی توییت” به سیستم عامل وجود دارد و امروز اطلاعات بیشتری در این باره منتشر شده است.

همانطور که توسط مهندس برجسته معکوس جین مانچون وونگ – که در وهله اول از این ویژگی مطلع شده است – مشاهده شده است ، به نظر می رسد یک صفحه اشتراک در حال حاضر با عملکرد “خنثی سازی توییت” مرتبط است. گرچه این امر منطقی است ، زیرا می دانیم که توییتر سرویس اشتراکی را در نظر دارد ، اما درک ارزش پرداخت یک توانایی که فقط به شما امکان می دهد پنج ثانیه مهلت داشته باشد ، دشوار است بنابراین می توانید یک توییت را قبل از ارسال لغو کنید.

در واقع ، عملکرد واگرد فعلی مانند عملکرد “واگرد ایمیل” است که گوگل در سال 2015 در Gmail معرفی کرده است ، به این معنا که فقط چند ثانیه تأخیر را قبل از ارسال توئیت اضافه می کند. در این مدت ، شما نمی توانید صدای جیر جیر را ببینید ، این بدان معنی است که شما نمی توانید اشتباه تایپی یا اشتباهات دیگر را در برداشت داغ خود مشاهده کنید.

توییتر امروز نیز رسماً به CNET تأیید کرد که این ویژگی در دست کار است ، اما درمورد اینکه آیا کاربران به پرداخت آن برای آن نیاز دارند ، توضیحی نداد. احتمالاً این توانایی در مراحل اولیه آزمایش است و شرکت هنوز در مورد برنامه ارائه تصمیم قطعی نگرفته است. توجه به این نکته نیز مهم است که از آنجایی که این قابلیت در تست خصوصی است ، ممکن است توییتر UI را برای افزودن ارزش بیشتر به آن بیشتر کند.

در حال حاضر توییتر همه را ملزم می کند که علاوه بر کلید امنیتی فیزیکی ، روش احراز هویت دو عاملی (2FA) دیگری را به صورت پیام متنی یا برنامه احراز هویت انتخاب کنند. 2FA به عنوان یک روش امنیتی پشتیبان عمل می کند.

بیشتر بخوانید  جهرمی بار دیگر از رفع فیلتر توییتر خبر داد

با این حال ، این به زودی تغییر می کند. امروز توییتر اعلام کرد که به شما امکان می دهد از کلیدهای امنیتی به عنوان تنها روش احراز هویت در آینده استفاده کنید. این بدان معناست که لازم نیست قبل از ورود به سیستم از طریق کلید امنیتی ، 2FA را روشن کنید.

سایت میکرو وبلاگ نویسی پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث 2FA مانند Google Authenticator ، Microsoft Authenticator ، Duo Mobile و Authy را در سال 2017 اضافه کرد. این امر ورود به سیستم حساب شما را بدون نیاز به بررسی پیام متنی ارسال شده به شما آسان تر می کند. number ، که می تواند منجر به خرابی ورود به سیستم شود ، درصورتی که مثلاً آن شماره را با خود ندارید.

همانطور که گفته شد ، اضافه شدن کلیدهای امنیتی در اواخر سال گذشته یک لایه محافظتی اضافی برای حساب های شما ایجاد کرد و ورود به سیستم تلفن همراه و دسک تاپ را بدون نیاز به وارد کردن کد ، یکپارچه تر کرد. فقط باید یک کلید امنیتی فیزیکی را با استفاده از USB یا از طریق بلوتوث به کامپیوتر وصل کنید.

علاوه بر این ، توییتر به شما امکان می دهد از چندین کلید امنیتی برای امنیت و ورود به سیستم حساب کاربری خود از طریق تلفن همراه و دسک تاپ استفاده کنید. قبل از این تغییر ، شما فقط می توانستید با یک کلید امنیتی از حساب خود محافظت کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : توییتر ممکن است به شما اجازه دهد در آینده توییت ها را “لغو” کنید … اگر هزینه آن را پرداخت کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *