توییتر به دنبال کلید Undo در توییت ها

توییتر در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد توییت هایی را که ارسال کرده اند ، لغو کنند ، همانطور که توسط مهندس معکوس معروف جین منچون وونگ مشاهده شده است. برای چند ثانیه پس از ارسال یک توییت ، کاربران می توانند این توییت را لغو کنند و به آنها اجازه می دهد در صورت بروز هرگونه مشکلی در آن تغییراتی ایجاد کنند.

توانایی ویرایش توییت ها پس از ارسال آنها از سالها قبل توسط کاربران درخواست شده است و توییتر در گذشته چندین بار به این احتمال اشاره کرده است. با این حال ، حدود یک سال پیش ، تأیید شد که این ویژگی اتفاق نخواهد افتاد زیرا از نظر شرکت ، خطرات مرتبط با آن وجود دارد. به عنوان مثال ، یک توییت ممکن است ویروسی شود و توسط صدها یا هزاران کاربر به اشتراک گذاشته شود ، سپس ویرایش شود تا به محض دسترسی به مخاطبان گسترده ، به چیزی کاملا متفاوت تبدیل شود.

توییتر به دنبال قابلیت های جذاب برای شبکه اجتماعی خود

دکمه واگرد می تواند برخی از قابلیت هایی را که کاربران به دنبال آن هستند فعال کند. با کلیک بر روی دکمه ، آهنگساز صدای جیر جیر به عقب باز می گردد ، و به کاربر اجازه می دهد تا در صورت لزوم ویرایش کند ، اما موارد مهم زیادی وجود دارد. اول ، دکمه فقط برای مدت زمان پنج ثانیه پس از ارسال توییت فعال می ماند ، بنابراین شما باید واقعاً سریع باشید. و دوم ، و شاید مهمتر از همه ، شما نمی توانید توییتی را که ارسال کرده اید را ببینید در حالی که دکمه روی صفحه است. این بدان معناست که شما واقعاً نمی توانید هر خطای ثانیه آخر را در توییت مشاهده کرده و آن را لغو کنید ، که باعث می شود این ویژگی بسیار کم کاربرد باشد.

البته، این ویژگی هنوز در حال کار است و این می تواند اجرای بسیار اولیه باشد. جین مانچون وونگ ماه ها پیش از عرضه رسمی آن ها ، ویژگی هایی را مشاهده کرده است ، بنابراین زمان زیادی برای ایجاد اصلاحات وجود دارد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این ویژگی به محض دسترسی چگونه به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید  رابط کاربری توییتر تغییر می کند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : توییتر به دنبال کلید Undo در توییت ها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *