تولید Galaxy A53 5G سامسونگ در هند آغاز شد

تولید Galaxy A53 5G سامسونگ در هند آغاز شد

رونمایی از سامسونگ Galaxy A53 5G هنوز تایید نشده است. اما در این بین گفته می شود که تولید این دستگاه در هند آغاز شده است. انتظار می رود گوشی جدید سامسونگ به عنوان جانشین گلکسی A52 که در ماه مارس سال جاری عرضه شد، معرفی و عرضه شود. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که گلکسی A53 5G می‌تواند دارای ویژگی‌هایی از جمله طراحی صفحه نمایش حفره دار و دوربین‌های چهارگانه در عقب باشد. مشخصات گلکسی A53 5G شامل یک پردازنده کوالکام اسنپدراگون 778G هم خواهد شد.

به نقل از افراد آشنا، 91Mobiles گزارش می دهد که تولید سامسونگ Galaxy A53 5G در کارخانه Greater Noida این شرکت آغاز شده است. گفته می‌شود که این گوشی دارای ساختاری مقاوم در برابر آب خواهد بود و در طراحی شبیه به گلکسی A52.

هنوز جزئیات دقیقی از معرفی گلکسی A53 5G سامسونگ در دست نیست و نمی دانیم شرکت کره ای چه برنامه ای دارد. با این وجود، اطلاعات گزارش شده حاکی از آن است که این گوشی ممکن است در اوایل سال آینده در هند رونمایی شود.

شایعه شده است که سامسونگ گلکسی A53 5G دارای صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED و پیکربندی دوربین چهارگانه در عقب است که دوربین برجسته آن سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین گفته می شود که این تلفن هوشمند دارای تراشه اسنپدراگون 778G هم خواهد بود. برخی از رندرهایی که اخیراً از سامسونگ گلکسی A53 5G به بیرون درز کرده، نشان می‌دهد که این گوشی دارای صفحه‌نمایش حفره دار و ساختاری به ضخامت 8.14 میلی‌متر هم می باشد. رندرها همچنین این گوشی را در رنگ‌های سیاه و سفید و با ساختاری کاملاً شبیه به گلکسی A52 نشان می‌دهند.

در اوایل سال جاری، سامسونگ گلکسی A52 را با مشخصاتی از جمله نمایشگر 6.5 اینچی FHD+ Super AMOLED Infinity-O با نرخ نوسازی 90 هرتز، تراشه اسنپدراگون 720G و رم 8 گیگابایت معرفی کرد. این گوشی همچنین دارای دوربین چهارگانه در عقب بوده که با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی همراه می شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Galaxy Tab A8 2021 سامسونگ و کسب تاییدیه وای فای

نظرات در مورد : تولید Galaxy A53 5G سامسونگ در هند آغاز شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *