تولید سرفیس های مایکروسافت تا سال 2019 میلادی متوقف خواهد شد

تولید سرفیس های مایکروسافت

تولید سرفیس های مایکروسافت | همانطور که می دانید، سرفیس بوک ها مطعلق به کمپانی مایکروسافت می باشند و در سراسر دنیا افراد بسیاری از این سرفیس بوک ها استفاده می نمایند. در این میان گویا میزان استقبال از این دستگاه های مایکروسافت به اندازه ای که ردموندی ها انتظار داشتند نبوده است.

تولید سرفیس های مایکروسافت

مدیرعامل کانالیس، استیو بریزر، بازهم پیش‌بینی خود در خصوص توقف تولید سری محصولات سرفیس را بازگو کرد. این تحلیلگر معروف که در سال گذشته ی میلادی نیز اعلام نموده بود، کمپانی مایکروسافت تولید سرفیس‌ های خود را متوقف خواهد کرد، دقیقا چند هفته بعد از رونمایی از سری جدید سرفیس در طی یک نظر جدید اعلام نمود که سال 2019 میلادی سالی است که کمپانی مایکروسافت تولید سرفیس های خود را متوقف خواهد ساخت.

مدیرعامل کانالیس در صحبت های خود اعلام کرد:

بنده بازهم پیش‌ بینی خود را در این تکرار می نماییم، زیرا تولید محصولات سرفیس هیچ توجیهی برای مایکروسافت نخواهد داشت. 

تولید سرفیس های مایکروسافت

دستگاه های سری سرفیس‌ مایکروسافت برای نخستین بار در سال 2012 میلادی و همزمان با مدیریت استیو بالمر در این کمپانی رونمایی شد. کمپانی مایکروسافت هنگامی شروع به عرضه‌ ی دستگاه های سرفیس نمود که کمپانی اپل با عرضه‌ ی دستگاه های نوآورانه‌ ای مانند مک‌ بوک ها، آیپدها و گوشی های آیفون توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده بود و بازار را در اختیار خود گرفته بود. تلاش کمپانی مایکروسافت به منظور رقابت در بازار دستگاه های هوشمند با خرید کمپانی نوکیا ادامه پیدا کرد که نتیجه‌ ی آن اکنون بر کسی پوشیده نمی باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

3/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  فعالیت اپلیکیشن آفیس Delve مایکروسافت متوقف شد

نظرات در مورد : تولید سرفیس های مایکروسافت تا سال 2019 میلادی متوقف خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *