تولید انبوه نسل بعدی گوشی تاشو هوآوی آغاز شد

تولید انبوه نسل بعدی گوشی تاشو هوآوی آغاز شد

به گفته منابع تامین کننده قطعات گوشی های هوآوی، این شرکت تولید انبوه نسل بعدی گوشی های تاشو خود را در ماه نوامبر آغاز کرده است. این مدل‌ها با گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ رقابت خواهند کرد، اما انتظار می‌رود قیمت آن پایین‌تر باشد.

گزارش اکونومیک تایمز (از طریق IT Home) می‌گوید که یک جلسه سرمایه‌گذار در 25 نوامبر برگزار شد که در آن Zhaoli Technology فاش کرد که تولید انبوه یک لولای جدید گوشی هوشمند تاشو برای یک مشتری را آغاز کرده است. گفته می‌شود که ساخت این لولا ارزان‌تر است و بنابراین نرخ بازدهی بالاتری به آن داده می‌شود. در حالی که Zhaoli Technology مشخص نکرده بود که این لولاها برای چه شرکتی تولید می شود، کارشناسان صنعت معتقدند این لولا برای محصولات هوآوی است.

بدیهی بوده که گوشی‌های هوشمند تاشو بزرگترین پیشرفت نسل بعدی اسمارتفون ها هستند که شرکت های مختلفی روی آن فعالیت دارند و بسیاری از کمپانی ها درصدد هستند محصولات بزرگی برای موفقیت بیشتر ارائه دهند. البته موفقیت سامسونگ گلکسی Z Flip 3 به سایر برندها کمک کرد تا روی محصولی فعالیت داشته باشند که می دانند فروش قابل قبولی خواهند داشت.

سامسونگ موجب شد تا سایر برندها تصمیم گیرند محصولی را توسعه دهند که بتواند نظر مخاطب را جلب سازد. به هر حال، گوشی‌های تاشو با وجود اینکه نسبتاً ضخیم هستند، تاکنون اغلب دو برابر یک گوشی هوشمند معمولی قیمت داشته‌اند. بنابراین، هنگامی که Galaxy Z Flip3 با برچسب قیمت مقرون به صرفه خود وارد بازار شد، توانست تنها در 40 روز بیش از یک میلیون دستگاه بفروشد. سامسونگ که طعم موفقیت را چشیده است، اکنون قصد دارد تا سال 2022 محموله گوشی های تاشو را از 7 میلیون به 13 میلیون افزایش دهد که شامل 4 میلیون گلکسی زد فولد و 9 میلیون مدل گلکسی زد فلیپ می شود.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود که با چه محصولاتی رو به رو هستیم. انتظار داریم که هوآوی و دیگر برندها بتوانند گوشی های تاشویی ارائه دهند که پیشرفت قابل قبولی نسبت به قبل دارد. سامسونگ و هوآوی از اولین بازیگران عرصه تولید گوشی های تاشو بودند و توانستند نظر همگان را به گوشی های منعطف جلب کنند. بنابراین نسل بعدی محصولات تاشو این دو برند قطعا پیشرفت قابل قبولی نسبت به مدل فعلی خواهند داشت و باید منتظر ماند تا مشخص شود چه دیوایس هایی را در آینده شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید  گوشی جدید P50 Pocket هوآوی در راه است

انتظار داریم میت ایکس جدید هوآوی اواخر امسال رونمایی شود و مدتی بعد به بازار برسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تولید انبوه نسل بعدی گوشی تاشو هوآوی آغاز شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *