تمدید طرح 24 ساعت مکالمه ی رایگان همراه اولی برای مناطق زلزله زده

اگر به خاطر داشته باشید، پیرو زلزله ای که شهرهای غربی ایران را به لرزه در آورد، خبری از سوی همراه اول منتشر شد که اعلام کرد این اپراتور در روز سه شنبه یعنی 23 آبان برای راحت تر شدن امداد رسانی به زلزله زدگان غرب کشور، 24 ساعت مکالمه ی داخل شبکه ی رایگان در اختیار آن ها قرار داد ولی امروز نیز خبری منتشر شد که گویا این طرح مکالمه‌ ی رایگان به مدت 24 ساعت نیز تمدید شده و تا روز چهارشنبه مورخ 24 آبان نیز مهلت دارد.

پس از وقوع این زلزله ی مهیب در شهرهای غربی کشور، اپراتور همراه اول، تنها اپراتوری بود که بدون هیچگونه مشکل در این مناطق پایدار بوده و امکان انتقال ترافیک را فراهم نموده است. براساس گزارشی که از سوی این اپراتور منتشر شده است گویا دقیقا دقایقی بعد از وقوع زمین لرزه، تیم های فنی همراه اول در این مناطق حضور یافته و ظرفیت شبکه را افزایش دادند و همچنین 50 ژنراتور دیزلی و 10 سایت اضطراری از تهران و سایر استان های نزدیک به این مناطق ارسال شده تا سایت هایی که بدلیل قطع برق در حال اتمام شارژ باتری بودند را دوباره فعال نمایند. هم اکنون نیز تمامی سایت ها با ژنراتورهای ارسال شده در حال فعالیت بدون نقص هستند.

باید بگوییم که با توجه به اقدامات پیشگیرانه در زمینه ی مقاوم سازی سایت ها، خوشبختانه، هیچگونه آسیبی به سایت های همراه اول وارد نشده است و از طرفی، همراه اول نیز در 14 استان زلزله زده (تازه آباد، پاوه، اسلام آباد غرب،سرابله، ایوان، زرنه، چوار، گیلان غرب، گهواره، کرند، قصر شیرین، سرپل ذهاب، روانسر و جوانرود) طرح مکالمه ی رایگان درون شبکه ای را تا ساعت 14 روز چهارشنبه، مورخ 24 آبان ماه تمدید نموده است.

و در پب این موضوع، همراه اول سیم کارت های اعتباری رایگان نیز جهت توزیع میان زلزله زدگان نیز ارسال کرده است تا بتواند وضعیت ارتباطی این مناطق را بهبود ببخشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در مراسم افتتاح سایت 5G باغ کتاب تهران، از افق دید بلند همراه اول برای توسعه ارتباطات تقدیر و تشکر کرد

نظرات در مورد : تمدید طرح 24 ساعت مکالمه ی رایگان همراه اولی برای مناطق زلزله زده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *