تمامی عناوینی که انتشارشان برای کنسول نسل نهمی پلی ‌اسیتشن 5 تایید شده است

پلی ‌اسیتشن 5

سونی با موفقیت تاریخیش در نسل هشتم خود را برای کنسول نسل نهمی خود با نام پلی ‌استیشن 5 آماده می‌کند. اکنون برند پلی‌استیشن قوی‌تر و شناخته شده‌تر از هر زمان خود است و بسیاری از مردم و بازی‌بازان برای عرضه‌ی آن لحظه شماری می‌کنند. باتوجه به این حجم از هواداران انتظار می‌رود سونی و درمجموع پلی‌استیشن شروع قدرتمندی در نسل نهم داشته باشند.

مطمئنا سونی بدون داشتن بازی‌های انحصاری نمی‌توانست چنین هوادارانی را درکنار خود نگه دارد درحالی که در چند رویداد اخیر پلی‌استیشن شاهد رونمایی از عناوین انحصاری این کمپانی هستیم اما هنوز خبری از بیشتر عناوین AAA این شرکت نیست. برخی از بازی‌های فرست پارتی و AAA را در دو رویداد اخیر دیدیم اما نمی‌توان خیلی به آن‌ها امید داشت و جای خالی نسخه‌های جدید فرانچایزهایی چون God Of War در میان آن‌ها احساس می‌شود. باتوجه به انتشار برخی از عناوینی که توسط استودیوهای سونی درست شده بودند و سپس برای پلتفرم‌های دیگر نیز منتشر شدند اکنون این سوال وجود دارد که آیا این بازی‌ها برای ایکس‌باکس سری ایکس هم منتشر خواهند شد؟ که فعلا برای آن پاسخی نداریم.

در ادامه تصمیم داریم به برخی از عناوین پلی‌استیشن 5 که انتشارشان برای این کنسول تایید شده را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

Assassin’s Creed Valhalla

پلی ‌اسیتشن 5

همان‌طور که انتظار می‌رفت نسخه‌ی جدید سری Assassin’s Creed، عنوانی کراس پلتفرم است برای هردو کنسول نسل نهمی سونی و مایکروسافت منتشر می‌شود. یوبی‌سافت (Ubisoft) جهان بازی را باز هم وارد زمان و موقعیتی متفاوت و عجیب کرده است. در این نسخه قرار است به سرگذشت وایکینگ‌ها بپردازیم همراه  با المان‌های نقش آفرینی دیده شده در بازی Assassin’s Creed Odyssey که قطعا همگی با آن آشنایی دارید. یکی از عناوینی که قرار است در سال آینده برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس منتشر شود بازی یاد شده بوده که می‌توان آن را یکی از بازی‌های مهم سال 2021 دانست حتی اگر تفاوت چشم گیری در گرافیک و جلوه‌های بصری آن برروی دو نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس وجود نداشته باشد. همچنین لازم به ذکر است این بازی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و گوگل استدیا هم منتشر می‌شود.

Astro’s Playroom

براساس گفته‌ی سونی این بازی توسعه یافته تا ویژگی‌های بخش‌های مختلف پلی‌استیشن 5 بوسیله‌ی آن به کاربران نشان داده شود. زمانی که به تجربه‌ی این بازی بپردازید بدون شک شما را به یاد نسخه‌ی واقعیت مجازی خود با نام Astro Bot Rescue Mission می‌اندازد. هنوز نسخه‌ی واقعیت مجازی برای بازی Playroom تایید نشده است.

Chorus

درحالی که بسیاری از نکات ظریف Chorus همچنان مرموز باقیمانده، اما این واقعیت که این عنوان، عنوانی شوتر و فضایی است که می‌تواند به اندازه‌ی کافی ما را هیجان زده کند همچنان باقی مانده، ما خواهیم دید که آیا Chorus می‌تواند به درستی میراث فرانچایز Rogue Squadron را حفظ می‌کند یا نه. هرچیزی که تاکنون از این پروژه دیده‌ایم حاکی از آن است که این تجربه‌ای تاریک، زیبا و شدیدا جذاب در سبک خودش خواهد بود.

Control

بازی Control یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی است که در چند سال اخیر منتشر شده‌ و هواداران بسیاری همچنان در حال تجربه‌ی این عنوان هستند. همان‌طور که می‌دانید این بازی در کنار عنوان درخشان Death Stranding دو بازی برتر سال گذشته بودند و در رویداد گیم‌آوارد هردو در نقش نامزد بازی سال ظاهر شدند. این بازی ساخته‌ی استودیو رمدی (Remedy) است. استودیویی که پیش‌تر از آن عناوین جذاب و بزرگ دیگری چون Max Payne و Alan Wake را دیده‌ایم. اکنون سازندگان تایید کردند که نسخه‌ای پورت از این بازی برای کنسول پلی‌استیشن 5 نیز منتشر خواهد شد. تجربه‌ی این بازی کاملا منحصر به فرد است و شما هرگز تجربه‌ای حتی نزدیک به آن را هم نمی‌توانید در سبک اکشن ماجراجویی پیدا کنید. انتشار آن برای کنسول‌های نسل نهمی فرصتی دوباره برای تجربه‌ی این بازی درخشان است.

Cyberpunk 2077

عنوان مورد انتظار استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Project RED) مدت‌هاست هواداران را در انتظار خود نگه داشته و تقریبا تمام بازی‌بازان منتظرند تا این عنوان منتشر شود به تجربه‌ی آن بپردازند. اخیرا گزارشی مبنی بر میان نسلی بودن این بازی منتشر شد و این یعنی Cyberpunk 2077 برای کنسول‌های نسل نهمی هم در دسترس قرار خواهد گرفت. اکشن جذاب این بازی، گیم‌پلی، محیط و جلوه‌های بصری بسیار زیبا و البته حضور ستارگانی چون کیانو ریوز همه و همه سبب شدند تا پس از بازی درخشان The Witcher 3 همگی انتظار تجربه‌ای جذاب را از آخرین ساخته‌ی این استودیو داشته باشیم.

Deathloop

اگر به دنبال نمونه‌ای مفهومی از Grind house هستید، بازی Deathloop به عنوان نمونه‌ای درخشان و پر پتانسیل برای پلی‌استیشن 5 دیده می‌شود. درحالی که هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که ما در مورد این عنوان جاه طلبانه نمی‌دانیم اما به نظر می‌رسد گزینه‌ای خاص برای بازی‌بازان باشد که هواداران ویژه‌ی خود را دارد.

Destiny 2

پلی ‌اسیتشن 5

فکر می‌کنم دیگر نیازی به معرفی این بازی نیست و تقریبا همه با آن آشنا هستید. این بازی مدت‌هاست برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر شده و اکنون قرار است بزودی آن را برروی کنسول‌های نسل نهمی هم ببینیم. شاید این نسخه‌ی جدید را بتوان پیش زمینه‌ای برای ساخت Destiny 3 دانست.

Destruction AllStars

اگر از بازی‌بازان قدیمی باشید قطعا با فرانچایزهای Twisted Metal و Rocket League آشنایی دارید. این دو سری، از بزرگترین و خارق‌العاده‌ترین عناوینی بودند که سونی آن‌ها را در ابتدا برروی پلی‌استیشن 1 و سپس کنسول‌های بعدی خود منتشر کرد. مدت‌ها بود خبری از توسعه‌ی نسخه‌ی جدید این دو عنوان نبود تا اینکه در رویداد سونی تریلری از عنوانی جدید به نام Destruction AllStars منتشر شد که به نظر می‌رسد المان‌های هردو سری یاد شده را با یکدیگر ادغام کرده و درنهایت عنوانی جدید و نسبتا جذاب را خلق نموده است. محیط پویای بازی می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم خود کند. احتمالا این بازی هنگام عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن 5 در دسترس بازی‌بازان قرار بگیرد.

Dirt 5

عاشقان رانندگی و رالی مدت‌هاست منتظر انتشار نسخه‌ای جدید از این سری هستند. Dirt 5 که اخیرا گیم‌پلی کوتاهی هم از آن منتشر شد قرار است برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 هم در دسترس قرار بگیرد. این بازی از معدود عناوینی است که به صورت میان نسلی منتشر می‌شود اما کیفیت و قدرت اصلی و واقعی خود را برروی کنسول‌های نسل آینده به نمایش می‌گذارد.

Demon’s Souls Remake

نسخه‌ی اصلی بازی در سال 2009 منتشر شد و در زمان خود توانست هواداران بسیار زیادی را به خود جذب کند. اکنون و پس از گذشت حدود 12 سال این بار امکان تجربه‌ی این بازی را برروی سخت‌افزار قدرتمند کنسول پلی‌استیشن 5 داریم. زمانیکه خبر توسعه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده منتشر شد همگی شگفت‌زده شدیم. متاسفانه هنوز هیچ جزئیات دیگری در دسترس نداریم بنابراین می‌توانیم بگوییم قطعا این بازی با جلوه‌های بصری بسیار قدرتمندتری ظاهر می‌شود اما اینکه چه میزان به درستی توسعه یابد مشخص نیست و باید انتظار ضعف‌هایی هم داشته باشیم.

FarCry 6

یکی دیگر از عناوین موردانتظار و خارق‌العاده‌ی نسل نهم که گرافیکی خارق‌العاده دارد و قرار است با داستانش همه‌ی ما را شگفت‌زده نماید. براساس تریلر و گزارش‌های اولیه داستان بازی در جزیره‌ای خیالی به نام یارا (Yara) روایت می‌شود. بازی‌باز در روند بازی باید به رهبر کمک کند تا در نهایت با دیکتاتوری به نام آنتون کستیلو (Anton Castillo) بجنگد. به نظر عنوانی متفاوت را شاهد خواهیم بود اما ریشه‌هایی از نسخه‌ی FarCry 3 در این بازی دیده می‌شود که هنوز هیچ تایید یا ارتباط رسمی بین این دو نسخه توسط سازندگان اعلام نشده است. به نظر می‌رسد غافلگیری بزرگی برای بازی‌بازان در راه است.

Fortnite

اصلا چیز عجیبی نیست که بازی Fortnite برروی پلی‌استیشن 5 هم در دسترس باشد. این عنوان را می‌توان محبوب‌ترین بازی در سبک بتل رویال دانست و این خبری خوب برای هواداران این بازی است که دیگر لازم نیست حتما از پلی‌استیشن 4 برای تجربه‌ی آن استفاده نمایند. تصور می‌کنیم اپیک تصمیم دارد به بروزرسانی این بازی ادامه دهد تا درنهایت نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 با گرافیکی نسبتا بالاتر در نسل آینده ظاهر شود.

Ghostwire: Tokyo

درحالی که همه انتظار نسخه‌ای جدید از سری Evil Within را می‌کشیدیم اما استودیو تانگو گیم‌ورکز (Tango Gameworks) عنوان سبک وحشت دیگری را با نام Ghostwire: Tokyo معرفی کرد. هنوز هم جزئیات بسیار زیادی از این بازی مرموز باقی مانده اما در نگاه اول به نظر می‌رسد قدرتی ماورائی در روند بازی موثر بوده و به روایت داستان کمک می‌کند. به هرحال باید منتظر این بازی مرموز که اثری از پدر سبک وحشت بقا، شینجی میکامی برروی کنسول نسل نهمی سونی بمانیم.

Godfall

بازی Godfall را می‌توان یکی از عناوینی دانست که از ابتدا مخصوص کنسول پلی‌استینش 5 در دسترس توسعه بوده است. تریلرها و اخبار منتشر شده از این بازی همگی انتظار تجربه‌ای جذاب و متفاوت را برای ما ایجاد کرده‌اند. احتمالا این بازی از عناوین هنگام عرضه‌ی پلی‌استیشن 5 خواهد بود.

Gods and Monsters

اطلاعات کمی از این بازی در دسترس ما قرار گرفت اما یوبی‌سافت اعلام کرد این بازی را در تعطیلات سال نوی میلادی برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 منتشر می‌کند. این خبر خوبی است چراکه ماجراجویی‌های بسیاری در انتظار شماست و فرصتی برای داشتن تجربه‌ای جذاب دارید.

Gothic

استودیو تی‌اچ کیو نوردیک (THQ Nordic) تایید کرد نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Gothic برای کنسول پلی‌استیشن 5 و همچنین سایر کنسول‌های نسل بعدی منتشر می‌شود. نسخه‌ی اصلی این بازی ممکن است از دست خیلی‌ها در رفته باشد و به هر دلیلی انتظار می‌رود که تعداد زیادی از بازی‌بازان امکان تجربه‌ی آن را نداشتند، بنابراین اکنون زمان مناسبی است که این عنوان را تجربه نمایید و نهایت لذت را ا ز آن ببرید.

Gran Turismo 7

فرانچایز Gran Turismo بازگشته این بار با نسخه‌ی 7 Gran Turismo تا با تجربه‌ی آن برروی کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن 5 نهایت لذت را ببریم. درحالی که آخرین نسخه‌ی منتشر شده از این سری سوالات و ابهامات زیادی را برجای گذاشت اما به‌نظر می‌رسد سازندگان تمام تلاششان را می‌کنند تا بهترین کیفیت ممکنه را ارائه دهند و GT را به شکوه خود باز گردانند.

Grand Theft Auto 5

پلی ‌اسیتشن 5

قطعا همه این بازی را می‌شناسیم. عنوانی که راکستار آن را برروی کنسول‌های نسل هفتمی ارائه کرد و سپس شاهد انتشار آن برروی کنسول‌های نسل هشتمی هم بودیم. این بار قرار است این بازی را برروی کنسول پلی‌استیشن 5 تجربه کنیم. انتشار این نسخه برای کنسول‌ یاد شده با انتقادهای زیادی همراه بود چراکه همه منتظر انتشار Grand Theft Auto 6 بودند اما باز هم خبری از این بازی نیست و راکستار نسخه‌ی قدیمی خود را منتشر می‌کند. به هرحال در نسل آینده شاهد نسخه‌ی جدیدی از این سری خواهیم بود. نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 بازی Grand Theft Auto 5 بسته‌ی الحاقی خواهد داشت که بخش کمپین آن را با تغییراتی همراه می‌کند.

Hitman 3

فرانچایز HitMan همواره از بهترین بازی‌های اکشن ماجراجویی و اکشن مخفی کاری تاریخ بوده که هواداران بسیار زیادی را به خود جذب نموده است. انتشار نسخه‌ی جدید آن یکی از انتظارات بازی‌بازان و هواداران از تیم سازنده بوده و همان‌طور که انتظار می‌رفت این سری با نسخه‌ای جدید به نسل نهم بازگشته است و احتمالا این نسخه بهترین تجربه‌ای خواهد بود که تاکنون از این بازی داشتیم.

Horizon Forbidden West

پس از انتشار درخشان نسخه‌ی اول این بازی، بسیاری منتظر بودند تا آن را با کیفیت بسیار بالاتری برروی کنسول پلی‌استیشن 5 تجربه کنند. اما دیدیم که نسخه‌ی اول برای پلتفرم رایانه‌‌های شخصی منتشر شد و نسخه‌ای جدید از این سری با نام Horizon Forbidden West برای کنسول پلی‌استیشن 5 معرفی شد. قطعا همه منتظر انتشار آن و همچنین گیم‌پلی جدیدی از آن هستیم.

Madden 21

هنوز نمی‌دانیم الکترونیک آرتز (EA) چه چیزی در این نسخه برای ما آماده کرده اما نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 این بازی به ظاهر بسیار زیبا به نظر می‌رسد و براساس تریلر آن احتمالا این عنوان از جزئیات بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

درحالی که انتظار داشتیم اینسومنیاک (Insomniac) ادامه‌ی نسخه‌قبلی را توسعه دهد اما با انتشار تریلری از بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales پرونده‌ی سری قبلی را بست و از پروژه‌ی جدید خود رونمایی کرد. به نظر می‌رسد این بازی گیم‌پلی و داستانی خارق‌العاده داشته باشد، تقریبا همانند نسخه‌ی قبلی که همه‌ی ما را شگفت زده کرد و از تجربه‌ی آن بسیار لذت بردیم.

NBA 2K21

بهترین و البته تنها بازی شبیه ساز بسکتبال که سال‌های گذشته هم شاهد انتشار نسخه‌های قبلی آن بودیم قرار است نسخه‌ای جدید برای کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن 5 منتشر کند. براساس تریلر منتشر شده این بازی از جزئیات بسیار زیاد و گیم‌پلی جذابی برخوردار است. به هرحال همانند هواداران ورزش‌های دیگری چون فوتبال، هرساله هواداران این بازی هم منتظر انتشار نسخه‌ای جدید از سری یاد شده هستند و اکنون تایید شد NBA 2K21 برروی کنسول‌های نسل بعدی هم دیده خواهد شد.

Outriders

توسعه‌دهنده‌ی این بازی استودیوی پیپل کن فلای (People Can Fly) بوده که همواره در گذشته عناوین اکشن بسیار جذابی را ارائه داده و این بار هم به نظر می‌رسد شاهد عنوانی اکشن و البته گسترده باشیم. یکی از بازی‌هایی که انتشار آن برای کنسول پلی‌استیشن 5 تایید شده، بازی Outriders است که در نهایت فقط می‌توانیم منتظر بمانیم تا آن منتشر شود و ببینم تیم سازنده چه چیزی را برای ما آماده کرده است. از سایر عناوینی که این استودیو آن‌ها را توسعه داده می‌توانیم به Bulletstorm اشاره داشته باشیم. براساس گزارش‌های اولیه احتمال دارد Outriders در میان اولین عناوینی است که برای پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود.

Project Athia

یکی از عناوین مرموز پلی‌استیشن 5 که ناشر آن اسکوئر اینکس (Square Enix) است و ماجراجویی در جهانی دیگر را به شما ارائه می‌کند. زمان بازی گیم‌پلی آن خارج از زمان معمولی است و گیم‌پلی خاصی دارد. براساس نمایش ها می‌توانیم بگوییم قطعا یکی از بهترین جلوه‌های بصری را در این بازی شاهد هستیم.

Rainbow Six Quarantine

نسخه‌ای دیگر از سری Rainbow Six که قطعا تجربه‌ی آن برای هواداران و دنبال کنندگان این سری بسیار جذاب است. در این قسمت نبرد تیمی با هیولاهایی مرموز را شاهد خواهیم بود که نبرد با آن‌ها خالی از هیجان نیست. برای تجربه‌ای لذت بخش در این بازی منتظر بمانید.

Rainbow Six Siege

در مورد Rainbow Six Siege می‌توان گفت یوبی‌سافت تایید کرده این عنوان شوتر برای کنسول پلی‌استیشن 5 نیز منتشر خواهد شد. در چند سال اخیر این بازی یکی از بهترین بازی‌های سبک خود بوده و همین دلیلی کافی برای انتشار برروی کنسول‌های نسل نهمی ایجاد می‌کند.

Ratchet & Clank: Rift Apart

نسخه‌ی جدید یکی از خاص‌ترین فرانچایزهایی که تاکنون منتشر شده را به شما معرفی می‌کنیم. خاص بودن این عنوان به عوامل زیادی مرتبط است و به عنوان نمونه می‌توانیم به گیم‌پلی جذاب و جلوه‌های بصری زیبای آن اشاره کنیم. احتمالا در این بازی می‌توانیم قدرت و کیفیت هارد SSD پلی‌استیشن 5 را ببینیم.

Resident Evil Village

پلی ‌اسیتشن 5

از زمان کنسول پلی‌اسیتشن 1 با این فرانچایز خاطرات زیادی را داشتیم و شاهد آن بودیم در نسخه‌های پنجم و ششم اصلی این سری بسیار از ریشه‌هایش دور شده بود و در نسخه‌ی هفتم با نام Resident Evil 7 دیدیم این سری دوباره به دوران با شکوه خودش برگشت. کپکام (Capcom) این بار و پس از انتشار دو نسخه‌ی بازسازی شده تصمیم گرفته تا نسخه‌ی هشتم را با نگاهی متفاوت‌تر و با نام Resident Evil Village منتشر کند. محیط بازی به فیلم‌های ترسناک شباهت بسیار زیادی دارد به عنوان نمونه می‌توانیم به فیلم Midsommar اشاره داشته باشیم. احتمالا این نسخه ترسناک‌ترین نسخه در میان فرانچایز Resident Evil خواهد بود.

Returnal

در این بازی به عنوان یک فضانورد به ماجراجویی و کشف سیاره‌های غریبه بپردازید. اگر به تریلر توجه داشته باشید متوجه شخصیت‌هایی می‌شوید که کمی مرموزتر و پیچیده‌تر از سایر بازی‌ها هستند. به هرحال باید منتظر بمانیم تا ببینیم سازندگان چه چیزی را برای ما آماده کرده‌اند.

Sackboy A Big Adventure

ماجراجویی بزرگی که به صورت پلتفرمر و سه بعدی توسعه یافته است و شما می‌توانید آن را برروی کنسول پلی‌استیشن 5 تجربه نمایید. براساس نمایشی که از این بازی دیدیم می‌توان گفت شباهت‌هایی به عناوینی چون Yoshi دارد که به بهترین حالت ممکن ساخته شده است. محیط بازی روشن، پر رنگ و در مجموع پویایی را در این عنوان می‌بینیم که تاثیر بسیار زیادی بر گیم‌پلی و محیط بی‌نهایت استثنائی آن دارد. طراحی مراحل آن را می‌توان فوق‌العاده دانست.

Scarlet Nexus

در ابتدا انتشار این بازی برای ایکس‌باکس سری ایکس تایید شد اما بندای نامکو (Bandi Namco) در رویداد پلی‌استیشن اعلام داشت که عنوان یاد شده برای کنسول پلی‌استیشن 5 نیز منتشر خواهد شد. این بازی را می‌توان یکی از نمادهای زیبا شناسی انیمه‌ها دانست جلوه‌های بصری زیبای آن می‌تواند فقط برروی پلی‌استیشن 5 دیده شود. اگر بخواهید معنای واقعی سرعت را در گیم‌پلی درک کنید باید حتما این بازی را تجربه نمایید.

The Lord of the Rings: Gollum

گالم را در رمان و فیلم زیبای ارباب حلقه‌ها یا همان Lord of the Rings به خاطر دارید؟ مدت‌ها بود ساخت نسخه‌ای جدید از این بازی به صورت شایعه دست به دست می‌شد تا اینکه در نهایت در رویداد پلی‌استیشن دیدیم که تریلر و تصاویری از عنوان یاد شده منتشر شد. بنابراین اگر شما هم از هواداران این سری هستید منتظر بمانید تا نسخه‌ی جدید Lord of the Rings را تجربه کنید.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

از شنیدن خبر انتشار این بازی بسیار خوشحال شدیم. نسخه‌ی قبلی این بازی با نام Vampire: The Masquerade یکی از بهترین تجربه‌هایم در میان بازی‌های منتشر شده در چند سال اخیر بود. این بار جهان کلاسیک و خاص بازی را در نسخه‌ و داستانی جدید و قطعا با جلوه‌های بصری خارق‌العاده‌ای که در تریلر منتشر شده از آن دیدیم برروی پلی‌استیشن 5 تجربه خواهیم کرد. به نظر می‌رسد افق‌های روشنی برای این سری در نسل آینده وجود دارد.

Warframe

برای توصیف آن باید بگوییم Warframe عنوانی مشابه با Destiny بوده با این تفاوت که تجربه‌ی آن کاملا رایگان است. در چند سال اخیر پشتیبانی خوبی از Warframe صورت گرفته که همه‌ی آن‌ها کاملا رایگان بودند. هواداران بسیاری منتظر انتشار آن برای کنسول‌های نسل نهمی هستند.

Watch Dogs: Legion

اولین نسخه‌ی این بازی را می‌توان شاهکاری به حساب آورد که خاطرات بسیار زیادی را برای ما بر جا گذاشت. دومین نسخه از این بازی هم انتشار پیدا کرد و بسیاری معتقد بودند بازی نسبت به نسخه‌ی نخست کمی افت داشته اما با این وجود همچنان نسخه‌ی دوم هم رضایت هواداران خود را جلب نمود. اما اکنون همه منتظریم تا سومین نسخه از این فرانچایز توسط یوبی‌سافت منتشر شود. نسخه‌ی سوم بازی Watch Dogs: Legion نام دارد که به صورت جهان آزاد و در شهر لندن روایت می‌شود. به نظر داستان بازی، شخصیت‌ها، ماجراجویی‌ها و امکانات خاصی که در بازی جریان دارند تجربه‌ی آن را برروی کنسول‌های نسل نهمی که از هاردهای SSD پشتیبانی می‌کنند بسیار جذاب خواهد کرد.

WRC 9

اگر سری DIRT نمی‌تواند شما را راضی کند و یا نمی‌توانید تا انتشار نسخه‌ی جدید Gran Turismo صبر کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به دنبال بازی WRC 9 بروید. تجربه‌ی مسابقه‌ای واقعی و بی‌نهایت را می‌توانید به خوبی در این بازی و با کنسول پلی‌استیشن 5 داشته باشید. قدرت کنسول‌های نسل بعدی در کنار کیفیت این بازی یک هارمونی خاص ایجاد می‌کند که می‌تواند تا مدت‌ها خاطره‌ای درخشان برای شما برجای بگذارد.

تمامی عناوینی که انتشارشان برای کنسول نسل نهمی پلی‌اسیتشن 5 تایید شده است

و اما در پایان لیسیتی از تمامی بازی‌هایی که انتشارشان برای کنسول پلی‌استیشن 5 تایید شده است را برای شما آورده‌ایم. تاریخ انتشار دقیق بیشتر این بازی‌ها هنوز مشخص نشده است. انتظار داشتیم تا به امروز بسیاری از آی‌پی‌های اختصاصی سونی و البته پلی‌استیشن همچون سری God Of War برای نسل نهم معرفی شوند اما به نظر می‌رسد سونی تصمیم دارد این عناوین را متناسب با برنامه‌ریزی و اهدافش برای کنسول پلی‌استیشن 5 معرفی نماید. و در نهایت لیستی از تمامی بازی‌هایی که تایید شده‌اند.

Assassin’s Creed Valhalla, Astro’s Playroom, Battlefield 6, Bugsnax, Chivalry 2, Chorus, Control, Cris Tales, Cygni: All Guns Blazing, Death Loop, Demon’s Souls, Destiny 2, Destruction AllStars, DiRT 5, Dying Light 2, Far Cry 6, FIFA 21, Fortnite, Ghostwire Tokyo, Godfall, Gods and Monsters, Goodbye Volcano High, Gothic Remake, Gran Turismo 7, GTA 5, Heavenly Bodies, Hitman III, Horizon Forbidden West, Hyper Scape, In Sound Mind, Jett: The Far Shore, Kena: Bridge of Spirits, Little Devil Inside, Madden NFL 21, Marvel’s Avengers, Maquette, MicroMan, Metal Hellsinger, Moonray, NBA 2K21, Nth^0 Infinity Reborn, Observer (System Redux), Oddworld Soulstorm, Outriders, Pragmata, Project Athia, Psyhotel, Quantum Error, Rainbow Six Quarantine, Rainbow Six Siege, Ratchet and Clank: Rift Apart, Redo! Enhanced Edition, Resident Evil Village, Returnal, Sackboy: A Big Adventure, Scarlet Nexus, Solar Ash, Soulborn, Spider-Man: Miles Morales, Stray, The Lord of the Rings: Gollum, The Pathless, Tribes of Midgard, Ultimate Fishing Simulator 2, Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, Vampire: The Masquerade – Swansong, Warframe, Watch Dogs: Legion, Werewolf: The Apocalypse – Earthblood, Worms Rumble, WRC 9

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تمامی عناوینی که انتشارشان برای کنسول نسل نهمی پلی ‌اسیتشن 5 تایید شده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *