تلگرام ضد فیلتر در روسیه راه اندازی شد

ضد فیلتری تلگرام روسیه راه اندازی شد

امروز از طریق سایتها و کانال ها خبرهایی منتشر شد بر این مبنی که روسیه با یک کار جدید موفق شد تلگرام را برای همیشه رفع فیلتر کند و تلگرام را در برابر فیلتر شدن حفظ کند.در ساده ترین روش در این مورد می توان گفت که بعد از مدتها تلگرام امکان ضدفیلتر بودن را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. و این قابلیت به تازگی در روسیه در حال انجام است و کاربرانی که از IP روسیه به اینترنت وصل می شوند می توانند از تلگرام ضد فیلتر استفاده کنند. بدین منظور تنها لازم است با نصب وی پی ان فیلترشکن مربوط به روسیه به مدت ده دقیقه با vpn روسی در ایران فعال باشید در این صورت میتوان تلگرام را ضد فیلتر کرد.

تلگرام ضد فیلتر

البته باید منتظر بمانیم و ملاحظه نمود که تا چه مقدار این خبر صحت دارد تا واقعیت داشتن و نداشتن این خبر تا ساعاتی دیگر تایید و یا تکذیب شود.
با این وجود هنوز خبری از سوی مسئولان ، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری و مقالات خبری دیگر نشده است و باید منتظر ماند و ملاحظه نمود تا چه حد این خبر صحت دارد یا اینکه شایعه ای بیش نیست.

ضد فیلتری تلگرام روسیه راه اندازی شد

خبر رفع فیلتر تلگرام از طریق رسانه های مجازی و شبکه اجتماعی و هم چنین برخی خبرگزاری ها اعلام شده است اما بنا به صلاح دید مسئولان شبکه های اجتماعی در حال حاضر فیلتر است اما بازار فیلتر شکن های و نصب آن هنوز داغ و تازه است و بیشتر کاربران با فیلترشکن وارد تلگرام میشوند و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم واکنش به این خبر چه خواهد بود؟
اگر شما این روش را امتحان کردید و موفق به ورود تلگرام بدون فیلترشکن شدید، با ما به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلگرام ضد فیلتر در روسیه راه اندازی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *