تلگرام خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس

تلگرام خبرگزاری فارس : کانال تلگرام  یکی از قابلیت های اپلیکیشن تلگرام می باشد. کانال تلگرام نسبت به گروه دارای مزیت های می باشد . در کانال ما با ویژگی های خوبی روبرو هستیم که هر شرکت ، فروشگاه یا سایت می تواند برای خود کانال داشته باشد و البته مدیریت آن هم بسیار آسان می باشد کافی است مباحث اولیه تلگرام را به خوبی بدانیم.

با عضویت افراد در کانال تلگرام این امکان برایشان وجود دارد که مطالب کانال را مطالعه کنند ولی بدین صورت نیست که بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند یا خودشان چیزی را در کانال منتشر کنند. اما مدیر کانال هم باید برای حفظ کاربران خود بهترین پیام ها را در کانال منتشر نماید. برخی از ویژگی های یک کانال تلگرامی شامل موارد زیر می باشد: 1) می تواند برای مدیریت کانال چند مدیر داشت 2) مدیر این امکان را دارد که برخی از پیام های ارسالی را حذف نماید 3)کانال می تواند عمومی باشد 4)پیغام های عضویت در کانال و یا ترک مخاطب  که باعث مزاحمت و آزار دیگر مخاطبان می شود در کانال وجود ندارد 5)اعضا قابل مشاهده نیستند فقط  مدیر این امکان را دارد.

تلگرام خبرگزاری فارس  : خبرگزاری فارس جز یکی از رسانه های خبر می باشد که روزانه جدیدترین اخبار را در موضوعات متفاوت مانند اجتماعی ، اقتصادی، سیاسی ، بین الملل ، ورزشی ، فرهنگی و …. در اختیار کاربران عزیز قرار می دهد.

خبرگزاری فارس در بهمن ماه سال 1381 راه اندازی شد و آدرس سایت اینترنتی این خبرگزاری www.farsnews.com می باشد.

اگر می خواهید در تلگرام خبرگزاری فارس عضویت داشته باشید می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و بعد از وارد شدن بر روی گزینه Join در پایین صفحه کلیک کنید . در این صورت شما موفق شده اید در تلگرام خبرگزاری فارس عضو شوید.

تلگرام خبرگزاری فارس : https://telegram.me/farsna

دقت داشته باشید اگر عضویت شما انجام نمی شود باید تلگرام خود را به روز نمایید.

4.5/5 - (4 امتیاز)

بیشتر بخوانید  کوچ میلیون ها کاربر از ترس دزدیده شدن دیتاهایشان از واتساپ به تلگرام!

نظرات در مورد : تلگرام خبرگزاری فارس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *