تلگرام بلک بری

تلگرام بلک بری :امروزه اپلیکیشن های زیادی وجود دارد که هر کدام از آنها کاربردهای متنوعی داشته اند. اپ های پیام رسان نیز در بین کاربران محبوبیت های زیادی دارند. تلگرام جز یکی از اپلیکیشن های معروف است که کاربران از آن برای چت و گفتگو استفاده می کنند و قابلیت های زیادی داشته است که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است:

  1. بدون تبلیغات
  2. کاملا رایگان
  3. ایجاد گروه
  4. چت حفاظت شده
  5. ساخت کانال
  6.  و ….

امنیت در تلگرام : یکی از اصلی ترین مزیت های تلگرام امنیت آن می باشد که از همان ابتدا به این گزینه بسیار توجه شده است.در تلگرام ویژگی وجود دارد که با نام Privacy and Security می باشد.که به عنوان یکی از گزینه های معرفی تلگرام بعد از ساده و سریع بودن به آن اشاره شده است. ایرانی ها نیز به این گزینه علاقه خاصی دارند.

گزینه ی دیگری با نام Blocked Users در تلگرام وجود دارد که برای مواقعی کاربرد دارد که شما نمی خواهید شخصی را ببینید یا کسی شما را ببیند می توان از این گزینه استفاده نمایید.

Last seen هم یکی از گزینه های دیگری پر کاربرد در تلگرام است که برای پنهان کردن یا نمایش دادن حالت آنلاین بودن کاربر می باشد.

در ایران تلگرام طرفداران بسیاری داشته است و کاربران سعی می کنند که آن را بر روی گوشی خود نصب کنند ولی متاسفانه گاه کاربران بلک بری در نصب تلگرام بر روی گوشی هایشان دچار مشکل می شوند.

کاربران بلک بری می توانند تلگرام را به صورت مستقیم از بلک بری ورلد دانلود کنند.

نکته) خوشبختانه باید بدانید که تلگرام به کاربرانی که دیگر نمی خواهند از اکانت خود استفاده کنند قابلیت حذف دائم را داده است.اگر بخواهید اکانت خود را به هر دلیلی حذف کنید می توانید به آدرس حذف اکانت مراجعه کنید و شماره تلفن تان را ثبت نمایید تا به صورت کلی اکانت خودتان را حذف کرده باشید.

دانلود تلگرام بلک بری 

دانلود تلگرام بلک بری

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اختلال چند ساعته در تلگرام

نظرات در مورد : تلگرام بلک بری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *