تلویزیون رول شونده ی اولد 65 اینچی ال جی رونمایی شد

ال جی

بازهم در خلال نمایشگاه CES 2018 کمپانی ال جی از تکنولوژی خود در زمینه ی تلویزیون های خانگی رونمایی به عمل آورد و این بار نسبت به سایر کمپانی ها بسیار متفاوت ظاهر شد. تلویزیون جدید OLED این کمپانی دارای ابعاد 65 اینچی با قابلیت رول شوندگی می باش که کیفیت تصویری 4K را به نمایش می گذارد. یکی از ویژگی های فوق العاده ی این تلویزیون که سبب شده نسبت به سایر کمپانی های متفاوت ظاهر گردد، قابلیت رول شوندگی نمایشگر در جعبه ای است که پایین تلویزیون قرار داده شده است.

بنابراین کاربران پس از اتمام کار با تلویزیون می توانند به راحتی آن را در جعبه ی پایین آن، به صورت رول شده قرار دهند که این فرآیند کاملا به صورت اتوماتیک صورت می پذیرد. شاید برای بسیاری از افراد قابلیت جمع شدن نمایشگر تلویزیونشان آنقدرها هم مهم نباشد و حتی به عنوان دغدغه نیز به حساب نیاید ولی کمپانی ال جی مشتریانی که دیدگاه مینیمالیستیک دارند را نیز در نظر گرفته و فضای جمع و جور و ساده را در منازل آن ها فراهم می نماید.

کمپانی ال جی هیچ اطلاعاتی در خصوص تاریخ عرضه و حتی قیمت این محصول ارائه نکرده است و نبود چنین اطلاعاتی آنقدرها هم تعجب برانگیز نمی باشد، زیرا هم اکنون این تلویزیون یک طرح کاملا مفهومی بوده و انتظار نمی رود که در آینده ای نزدیک شاهد حضور آن در بازار باشیم. قطعا می توانیم بگوییم که این تلویزیون قیمت پایینی نخواهد داشت زیرا تلویزیون اینچی ال جی با کیفیت 4K هم اکنون قیمت بالایی دارد و قابلیت رول شدن این نمایشگر قطعا قیمت این محصول از بیش از پیش افزایش خواهد داد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شرکت ال جی

نظرات در مورد : تلویزیون رول شونده ی اولد 65 اینچی ال جی رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *