تلفن هوشمند Nova 8 هوآوی بزودی از راه می رسد

هوآوی

شرکت هوآوی در نظر دارد بزودی سری نوا خود را با مدل Nova 8 بروزرسانی کند. اسمارتفون هایی که دارای طراحی بهبودیافته بوده و از مشخصات کلیدی میان رده اما سطح بالا بهره می‌برند. به تازگی در پایگاه داده TENAA چین، چهار عضو خانواده نوا 8 رویت شد. این چهار مدل به ترتیب HJC-AN00, HJC-TN00, JSC-AN00  و JSC-TN00 نام دارند و البته شماره مدل آنها تنها مشخص است.

تمامی این گوشی ها از استاندارد GSM ، CDMA و LTE در کنار شبکه 5G پشتیبانی می کنند. اخیرا شایعه شده هوآوی به دلیل تحریم ایالات متحده دسترسی به شرکت های تولیدکننده پردازنده جز مدیاتک ندارد و از این رو قرار است سری نوا 8 به پردازنده Dimensity 820 میان رده 5جی مجهز شوند. اگرچه نسخه استاندارد پردازنده دیمنسیتی 820 دارد اما نسخه پرو با پردازنده دیمنسیتی 1000 پلاس همراست.

انتظار داریم شرکت هوآوی از صفحه نمایش 90 هرتز اولد بهره ببرد و نسخه پرو شامل صفحه نمایش 120 هرتز هم می شود. انتظار می رود هوآوی این پنل ها را با کمک دو شرکت Visionox یا Tianma Microelectronics تامین کند. پیش بینی شده نسخه پایه نوا 8 بیش از 480 دلار و نسخه پرو 585 دلار قیمت داشته باشد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند چینی چه برنامه ای برای نسل بعدی محصولات خود دارد. سری نوا 8 قطعا طراحی جذابی دارند و با مشخصات کلیدی برجسته نسبت به سری نوا 7 زیبایی و قابلیت های بیشتری را یدک می کشند. ناگفته نماند نوا 8 در چهار مدل عرضه خواهد شد که از جمله باید به نسخه پرو و استاندارد اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی هوآوی Mate X3 راهی بازار اروپا شد

نظرات در مورد : تلفن هوشمند Nova 8 هوآوی بزودی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *