تلفن هوشمند Galaxy A02s سامسونگ در راه است

پیشتر دو گوشی هوشمند Galaxy A02 و Galaxy M02 موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شدند. به نظر رسیده سامسونگ قصد دارد در آینده نزدیک چند مدل اقتصادی جدید را معرفی و عرضه کند. مدل دوم را پیشتر در Geekbench شاهد بودیم و گویی بزودی از راه می رسد. حال به تازگی دستگاه جدیدی موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده و آن چیزی نیست جز Galaxy A02s. این گوشی همچنین در Geekbench مشاهده شده و تنها به موفق به کسب تاییدیه بلوتوث نشد.

به گزارش MySmartPrice، لیست Geekbench درباره گوشی هوشمند Galaxy A02s برخی اطلاعات را فاش کرد. از جمله آنها باید به حافظه رم 3 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 11 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی، بنابراین با یک مدل ارزان قیمت و کاربردی رو به رو هستیم. این گوشی با شماره مدل SM-A025G رویت شده این در حالی است که Galaxy A02 در بلوتوث SIG با شماره مدل SM-A025F رویت شد.

گذشته از آن در این فهرست مادربورد Galaxy A02s به عنوان QC_Reference_Phone شناخته می شود. چنین چیزی نشان می دهد گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 450 هشت هسته ای میان رده با تراشه گرافیکی Adreno 506 است. جزئیات دیگری درباره این مدل آشکار نشده و مشخص نیست چه اختلافی با Galaxy A02 دارد. تلفن هوشمند Galaxy A02 در واقع جانشین Galaxy A01 است که در ماه دسامبر سال 2019 از راه رسید.

گوشی که اوایل سال 2020 از راه رسیده است. اما Galaxy A02 احتمال دارد در دسامبر معرفی شده و اوایل 2021 به بازار برسد. از آنجایی که Galaxy M01 مشخصات مشابهی دارد، گوشی سری Galaxy M قطعا به صورت آنلاین معرفی شده و قرار نیست سامسونگ رونمایی خاصی داشته باشد. این شرکت در تلاش است تا نسل جدیدی از محصولات اقتصادی خود را روانه بازار کند که ویژگی های قابل توجهی داشته و مدل های گران قیمتی نیستند.

شایان ذکر است که Galaxy A02s هم در کنار همین مدل ها معرفی خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ سری گلکسی K را در آینده نزدیک معرفی می کند

نظرات در مورد : تلفن هوشمند Galaxy A02s سامسونگ در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *