تلفن همراه Gionee S10 عرضه خواهد شد

دو ماه پیش، “Gionee” نخستین تلفن همراه های Selfie محور خود را تحت عناوین “Gionee A1″، نسخه بزرگتر آن (Gionee A1 Plus) و همچنین تلفن همراه دیگر تولید چین در حال ورود به بازار را اعلام کرد.

تلفن همراه “Gionee S10” در راستای بسیاری از مشخصات بر روی TENAA ظاهر شد. “Gionee S10” دارای صفحه نمایش 5.5-اینچ با رزولوشن فول اچ-دی می باشد. و توسط CPU 8 هسته ای 2.0 گیگاهرتز قدرت یافته است. رم این تلفن همراه 4 گیگابایت است و دارای حافظه داخلی 64 گیگابایت قابل ارتقاء تا 128 گیگابایت از طریق کارت حافظه microSD می باشد.

این دستگاه قابل اجرا بر روی سیستم عامل اندروید 7.0 می باشد اما انتظار داریم آن را بر روی سیستم عامل آمیگو 4.0 (یا بالاتر) ببینیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هم اکنون راه اندازی دوربین دوگانه جزء مفاهیم “Gionee” نیست. این در حالیست که دوربین های “Gionee S9” 13 و 5 مگاپیکسل می باشد. اما در تلفن همراه “Gionee S10” دو دوربین 13 مگاپیکسل در پشت و یک دوربین 16 مگاپیکسل در جلو قرار دارد.

دکمه خانه در تلفن همراه به عنوان سنسور اثرانگشت هم مورداستفاده قرار می گیرد. اما شاید شما تصور کنید لوگوی دایره ای شکل در پشت تلفن همراه سنسور است.

هنوز از زمان عرضه و قیمت این تلفن همراه اطلاعات در دسترس نیست.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلفن همراه Gionee S10 عرضه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *