تلاش سامسونگ برای ساخت لپ تاپ منعطف

لپ تاپ منعطف

به گزارش زوم تک، کمپانی کره ای سامسونگ تا به امروز در هر عرصه ای که دست گذاشته است، توانسته به عنوان بهترین برند در دنیا محصولات خود را عرضه نماید. از تولیدات این کمپانی می توان به تولید گوشی های هوشمند، لپ تاپ، تلویزیون و … اشاره نمود که در دنیا به عنوان بهترین ها شناخته می شوند. اکنون گویا کره ای ها برای عرضه ی لپ تاپ های جدید خود خواب هایی دیده اند و تصمیم دارند از لپ تاپ منعطف پس از معرفی گوشی های هوشمند منعطف رونمایی کنند.

لپ تاپ منعطف

کمپانی سامسونگ در اصل به عنوان یک تولیدکننده بسیار قدرتمند در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند در دنیا شناخته می شود. کمپانی که تا به امروز توانسته است محصولات بسیار جذاب و قدرتمندی را به بازار عرضه نموده و افتخار آفرینی نماید ولی در این میان چندین مدل لپ تاپ گیمینگ و برای کاربردهای روزانه هم عرضه می نماید. این طور مشخص است که کره ای ها مشغول به توسعه ی یک لپتاپ اختصاصی هستند که از یک نمایشگری منعطف برخوردار می باشد. اگرچه تا به امرزو گزارش شده است، کمپانی های مختلفی بر روی گوشی های هوشمند منعطف فعالیت می نماید ولی هیچ موقع اشاره ای به لپ تاپ های انعطاف پذیر نشده است.
لپ تاپ منعطف

کمپانی سامسونگ شدیدا بر روی یک لپ تاپ منعطف مشغول به کار می باشد که می تواند با نمایشگر منعطف خود لپتاپی هیبریدی به حساب آید. قبلا نیز مشاهده کردیم که این کمپانی بر روی گوشی هوشمند منعطفی مشغول به کار است ولی هیچ وقت اشاره ای به لپ تاپ منعطف نکرد. بر اساس این گزارش، کمپانی کره ای با کمپانی های سازنده ی نمایشگر در حال همکاری می باشد تا به تولید لپ تاپ های منعطف بسازد. لپتاپی که تجربه ی کاربری بسیار متفاوتی را رقم می زند و سبب ایجاد دیدی جدید به لپ تاپ خواهد شد.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افتتاح فروشگاه موبایل سامسونگ در مجتمع تجاری کوروش

نظرات در مورد : تلاش سامسونگ برای ساخت لپ تاپ منعطف

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *