تقاضا بالا گلکسی اس 23 اولترا در اروپا

تقاضا بالا گلکسی اس 23 اولترا در اروپا

گلکسی اس 23 اولترا به یکی از محبوب ترین پرچمداران سامسونگ در سال های اخیر تبدیل شده است. طبق گزارش سامسونگ، این فقط ما نیستیم که از این دستگاه قدردانی می کنیم، بلکه انجمن های مصرف کننده متعدد در سراسر اروپا نیز قدردانی می کنند.

سامسونگ می گوید که گلکسی اس 23 اولترا توسط انجمن های مصرف کنندگان در هفت بازار اروپایی از جمله بلژیک، دانمارک، ایتالیا، هلند، پرتغال، اسپانیا و بریتانیا در رتبه اول گوشی های هوشمند قرار گرفته است. در اینجا (بالاترین) امتیازات گلکسی اس 23 اولترا، از چه کسانی و در کجا به دست آورده است.

Test Achats (بلژیک): 81/100
Taenk (دانمارک): 81/100
Altroconsumo (ایتالیا): 81/100
Consumentenbond (هلند): 8.3 / 10
Deco Proteste (پرتغال): 81/100
OCU (اسپانیا): 81/100
کدام؟ (بریتانیا): 84/100

این امتیازات گلکسی اس 23 اولترا را به صدر رده بندی گوشی های هوشمند این انجمن های مصرف کننده رسانده است و آن را به بهترین گوشی تا به امروز، چه سامسونگ چه غیر سامسونگ، چه اندروید و چه غیره تبدیل کرده است.

ما همچنین به دلایل زیادی که در بررسی خود توضیح داده ایم، گلکسی اس 23 اولترا را بسیار مورد توجه قرار می دهیم. این گوشی بهترین حس را دارد، صفحه نمایش فوق العاده است و دوربین 200 مگاپیکسلی عکس ها و فیلم های عالی می گیرد. عملکرد فوق العاده است و عمر باتری فوق العاده است.

همچنین این اولین پرچمدار گلکسی اس است که از چیپست اسنپدراگون به طور انحصاری در هر بازاری استفاده می کند، بنابراین کاربران اروپایی دیگر نگران نوع Exynos و احتمالاً تجربه کاربری ضعیف تری نسبت به مشتریان در بازارهای کوالکام نیستند. اما، البته، هیچ چیز کامل نیست، و گلکسی اس 23 اولترا نیز به همان اندازه که هست عالی نیست. چند تا نیگل اینجا و آنجا هست.

برای اطلاعات بیشتر درباره نظرات ما در مورد این دستگاه، بررسی و ویدیوی زیر Galaxy S23 Ultra را بررسی کنید. و اگر گلکسی اس 23 اولترا به نظر می‌رسد که گوشی مناسبی برای داشتن شما باشد، می‌توانید با قیمت 1199 دلار و بالاتر، یا اگر بتوانید با گوشی قدیمی‌تر معامله کنید، آن را با قیمت بسیار پایین‌تری خریداری کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy A53 رنگ بندی جدیدی خواهد داشت

نظرات در مورد : تقاضا بالا گلکسی اس 23 اولترا در اروپا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *