تغییرات مواضع اینستاگرام در خصوص فالوورها و لایک های جعلی

تغییرات مواضع اینستاگرام

این روزها شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و فیسبوک تصمیم گرفته اند که به طورکلی مواضع خود را درخصوص کاربرانی که قصد سو استفاده دارند، تغییر دهند. یکی از موضوعاتی که در اینستاگرام مدت هاست که افراد بسیاری کسب درآمد می نمایند، بحث فالوئر گرفتن و افزایش تعداد لایک های یک حساب کاربری می باشد؛ البته از نوع فالوئرهای جعلی و فیک !

تغییرات مواضع اینستاگرام

در طول همین چند مدت اخیر اینستاگرام به یک سیستم کاملا متفاوت تبدیل شده است که به پلتفرمی به منظور استفاده ی کاربران عادی، دیده شدن سلبریتی ها و افراد معروف و تاثیرگذاری بر مسائل اجتماعی محسوب می گردد. این بحث ها سبب شده است که تعداد زیادی از کاربران عادی و حتی سلبریتی ها به منظور فعالیتی پررنگ تر اقدام به خرید فالوور، کامنت، لایک و حتی در موارد بسیاری بازدید ویدیو از طریق اپلیکیشن های شخص ثالث نموده اند. بر اساس اطلاعیه ی جدیدی که از سوی اینستاگرام منتشر شده است، تمامی لایک و فالوورهای فیک در اکانت هایی که از این طریق برای جلب توجه و یا تاثیرگذاری بیشتر در این پلتفرم فعالیت دارند، با ضوابط و قوانین کاربری تناقض داشته و به زودی نیز این سیستم ها حذف خواهد شد.

تغییرات مواضع اینستاگرام

گویا اینستاگرام تصمیم دارد تا برای اجرای هرچه بهتر این پروسه از سیستم یادگیری ماشینی و یا هوش مصنوعی استفاده نماید و حساب های کاربری مشکوک را تشخیص دهد و همه ی لایک ها و فالوورهای جعلی را حذف نماید. لازم به ذکر است که هر اکانتی به عنوان کاربران اپلیکیشن های خرید فالوئر و لایک در اینستاگرام شناسایی گردد، پیام هشداری از اینستاگرام با موضوعیت تغییر پسورد به منظور پیشگیری از دسترسی غیر مجاز فروشندگان فالوور و لایک را دریافت می نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: Phonearena

4/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : تغییرات مواضع اینستاگرام در خصوص فالوورها و لایک های جعلی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *