تعمیر جدیدترین آیفون های کمپانی اپل چقدر هزینه بردار می باشد؟

هزینه ی تعمیر آیفون های اپل

همانطور که در جریان هستید، کمپانی اپل در آخر شهریور ماه از سری جدید آیفون های خود رونمایی به عمل آورد و بسیاری از طرفداران خود را شگفت زده کرد. اکنون بسیاری از افراد چنین سوالی برایشان پیش می آید که هزینه ی تعمیر آیفون های جدید این کمپانی چقدر است؟

هزینه ی تعمیر آیفون های اپل

کمپانی اپل از هفته ی پیش رو عرضه ی آیفون XR را به عنوان ارزانترین نسخه در بین سری جدید گوشی های خود آغاز می نماید ولی پیش از آن هزینه تعمیر مدل‌ های جدید را تعیین کرده است. بر همین اساس در صورتی که تحت پوشش سرویس خدماتی +AppleCare قرار نداشته باشید، تعمیر صفحه نمایش 6.1 اینچی با پنل LCD حداقل 199 دلار هزینه بردار خواهد بود که به مراتب از هزینه ی تعمیر ۲۷۹ دلاری نمایشگر اولد آیفون XS و XS مکس کمتر می باشد. در هیمن حال تعویض باتری شبیه دو مدل دیگر 69 دلار برای کاربر تمام خواهد شد.

هزینه ی تعمیر آیفون های اپل

بر اساس گفته های کمپانی اپل خسارات دیگر مانند شکستن پنل پشتی شیشه ای برای کاربران این گوشی 399 دلار آب می خورد، در حالی که برای گوشی های آیفون XS و XS مکس به ترتیب 549 و 599 دلار می شود. سال گذشته تعمیر این بخش از آیفون 10 هزینه ی برابری را داشت. تمامی گجت های کمپانی اپل به طور پیش فرض از 1 سال گارانتی و 1 ماه خدمات تلفنی بهره می باشند ولی سرویس +AppleCare این مدت را برای گوشی های های مبتنی بر iOS به 2 سال افزایش داده است. در شرایطی که از قبل سرویس +AppleCare را تهیه نموده باشید، به دور از نوع مدل گوشی هزینه ی تعمیر تا 2 مرتبه به 99 دلار کاهش می یباد و تعویض صفحه نمایش نیز در ازای پرداخت تنها 29 دلار انجام می پذیرد.

هزینه ی تهیه ی این سرویس برای گوشی آیفون XR، آیفون 8 پلاس و 7 پلاس برابر 149 دلار می باشد ولی کاربران گوشی های آیفون XS و XS مکس برای برخوردار شدن از این سرویس باید 199 دلار پرداخت نمایند که در قبال آن طی دو سال از زمان خرید تعمیرات آیفون آن ها تا دو بار با تخفیف صورت خواهد گرفت.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  از آیفون 8 چه خبر ؟ آیا در سال 2017 عرضه می شود ؟

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تعمیر جدیدترین آیفون های کمپانی اپل چقدر هزینه بردار می باشد؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *